Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż 5 sztuk nowych wiat na wybranych przez Zamawiającego przystankach sieci komunikacji miejskiej Miasta Słupska

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2013-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż 5 sztuk nowych wiat na wybranych przez Zamawiającego przystankach sieci komunikacji miejskiej Miasta Słupska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż 5 sztuk nowych wiat na wybranych przez Zamawiającego przystankach sieci komunikacji miejskiej Miasta Słupska, obejmujący : 1) demontaż dotychczasowych starych 3 sztuk wiat typu Kolporter, 2) wywiezienie do punktu skupu złomu w imieniu Zamawiającego elementów metalowych ze zdemontowanych wiat na przystankach autobusowych, 3) zlikwidowanie części wystających ponad powierzchnię terenu i ich utylizacja, 4) dostawę 5 sztuk nowych wiat na przystanki autobusowe (3 sztuki wiat czteromodułowych i 2 sztuki wiat trzymodułowych) o wymiarach, kolorystyce i parametrach szczegółowo opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 5) montaż 5 sztuk nowych wiat na przystankach autobusowych wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ, 6) montaż nowej wiaty na przystanku autobusowym musi nastąpić w terminie 48 godzin od demontażu starej wiaty, 7) nową wiatę na przystanku autobusowym należy zamontować punktowo na fundamentach prefabrykowanych z betonu C-12/15. 8) montaż nowych wiat na przystankach autobusowych obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc montażu poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni peronu przy słupkach wiaty przy zastosowaniu materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego peronu, wykonanie trawników, 9) niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanych robót. Okres gwarancji wynosi: a) na odporność na korozję 12 miesięcy, b) na powłoki lakiernicze na elementach aluminiowych 12 miesięcy, c) na powłoki lakiernicze na elementach stalowych 12 miesięcy, d) na instalację elektryczną z wyłączeniem źródeł światła 12 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia, obejmującej roboty zrealizowane, konserwację i naprawy urządzeń, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał, co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru całości zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123215
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach