Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 510219434
- Data zamieszczenia: 2018-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Karola Miarki 9
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 510219434
REGON: 365421894 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mebli do pracowni matematyczno- fizycznej dla Szkoły Podstawowej nr 6 podlegającej pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż mebli do pracowni matematyczno- fizycznej dla Szkoły Podstawowej nr 6 podlegającej pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę”. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację. 2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad mebli. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 2.4. Zamawiający żąda, aby oferowane meble były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001. Meble winny posiadać stosowane atesty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych, atest potwierdzający klasę higieniczności (co najmniej E1), oraz badania wytrzymałościowe. 2.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 2.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 2.7. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczone meble minimum 12 miesięcy( okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy dla: Szkoły Podstawowej nr 6 w Mikołowie - ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2024-01-26 - ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-08-08 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-07-11 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Gminie Lędziny – kolejny etap w zakresie umeblowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Lędzinach
Dodano: 2023-06-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do nowego Przedszkola Miejskiego Nr 2 oraz Żłobka Miejskiego w Imielinie.”
Dodano: 2023-06-26 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i żłobka w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna
Dodano: 2023-03-29 - Wykonanie i najem zabudowy wraz z serwisem technicznym powierzchni punktu szczepień populacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny ochronnej w punkcie szczepień
Dodano: 2021-04-29