Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713406526 , fax. +48713406948
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713406526, fax. +48713406948
    REGON: 00051437700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.duw.pl, ezamowienia.duw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na III (trzy) części: • Część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu i Delegatury Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Legnicy; • Część II - Zakup, dostawa i montaż foteli obrotowych do budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu i Delegatury Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Legnicy; • Część III - Zakup, dostawa i montaż szaf metalowych do budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu i Delegatury Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Legnicy. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot umowy własnym transportem wraz z jego wniesieniem i montażem na swój koszt i ryzyko do miejsc przeznaczenia, tj. pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w budynkach DUW we Wrocławiu, przy pl. Powstańców Warszawy 1 we Wrocławiu oraz Delegaturze DUW w Legnicy przy ul. Skarbka 3. Ilości poszczególnych mebli przeznaczonych do Wrocławia i Legnicy zostały szczegółowo podane w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał (planował) przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane (art. 93 ust. 1a pkt 1 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo – powinno zostać dołączone do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach