Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 373 216 , fax. 768 373 377
- Data zamieszczenia: 2020-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 15
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 768 373 216, fax. 768 373 377
REGON: 30878400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. (S-1/S-3) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych: mebli biurowych, zwanych dalej również „asortymentem”. 2. Miejsce dostawy i montażu: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o.,ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów (budynek zarządu – parter- S3, budynek główny szpitala- S1) 3. Zaoferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany po 1 stycznia 2020 r 4. Meble biurowe muszą być systemowe, seryjnie produkowane Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 5. W przypadku wskazania w szczegółowym opisie zamówienia (w załącznikach nr 1 do SIWZ) jakichkolwiek norm /certyfikatów /atestów /klas /standardów Wykonawca wykaże, że oferowany asortyment spełnia wymagania Wykonawcy w tym zakresie. 6. Zamówienie nie jest podzielne na części składa się z jednego zadania przy czym ofertę składać należy na całe zadanie, nie dopuszcza się składania ofert częściowych tj. na dowolnie wybrane Pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku 1 do SIWZ. 7. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia własnego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26