GMINA KOTLA ogłasza przetarg
- Adres: 67-240 Kotla, ul. Głogowska 93
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 83 18 361
- Data zamieszczenia: 2023-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA KOTLA
ul. Głogowska 93
67-240 Kotla, woj. dolnośląskie
tel. 76 83 18 361
REGON: 390647357 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli oraz ich załadunek i rozładunek, montaż i rozmieszczenie w pomieszczeniach budynku biurowego Urzędu Gminy (dokładnie wskazanych przez Zamawiającego) zlokalizowanego m. Kotla, ul. Głogowska 93, Gmina Kotla.2. Ogólny zakres zamówienia:2.1. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż mebli biurowych UWAGA 1) Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973).2) Wszystkie meble biurowe muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty, w tym: Atest higieniczny do stosowania mebli płytowych w obiektach użyteczności publicznej Świadectwo badań zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości wg norm: PN-EN 14073-3:2006 ; PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14074:20063) Wszystkie krzesła obrotowe muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty, w tym: Atest bezpieczeństwa użytkowania, wytrzymałości, trwałości, stateczności wg norm PN-EN 1335-1:2004PN-EN 1335-2:2009PN-EN 1335-3:2009PN-EN 1022:2007 Protokół oceny ergonomicznejBadanie właściwości ergonomiczno-fizjologicznych zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.2.2. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: dostawa, wniesienie do wskazanych pomieszczeń nowych, najwyższej jakości i odpowiadających parametrom i rodzajowi wskazanym w specyfikacji technicznej mebli zamontowanie, ustawienie z wypoziomowaniem (mebli, z ustaleniem wysokości oraz skręcenie ze sobą wskazanych mebli; wykonanie niezbędnych otworów i nacięć; wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością , przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowania o dostrzeżonych uchybieniach w trakcie realizacji przedmiotu umowy; wymiana wadliwych mebli na własny koszt i ryzyko; usunięcie/wywóz na własny koszt pustych opakowań po dostarczonych i zamontowanych meblach i urządzeniach /sprzęcie oraz posprzątanie pozostałości po pracach montażowych; dostawa wszystkich elementów niniejszego przedmiotu zamówienia transportem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na własny koszt i ryzyko; Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest do dokonania szczegółowego zwymiarowania zamawianych mebli, wykonania ich zgodnie z opisem, ustalenia szczegółów kolorystyki z użytkownikiem oraz szczegółowego sprawdzenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Dokonanie ponownego zwymiarowania / weryfikacji wymiarów na obiekcie. Przed realizacją umowy należy przedstawić próbniki płyt z których wykonane zostaną meble. Wybór kolorystyki oraz zmiana wymiarów mebli o +/- 10% nie będzie mieć wpływu na cenę; Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia wykazu asortymentowo-cenowego, tj. wyceny wszystkich pozycji wyposażenia meblowego według wzoru zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 (OPZ) i załącznik nr 12 (zestawienie ilościowe) do SWZ.Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy specyfikacji są zdaniem Wykonawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem Oferty. Jeśli Zamawiający określa w OPZ, że dany element ma posiadać określone cechy, to ten element ma efektywnie pracować z tymi cechami, a nie mieć tylko taką teoretyczną możliwość w konfiguracji innej niż dostarczana. Cechy wymagane w specyfikacji (OPZ) są parametrami minimalnymi.4. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.5. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KP Bogatynia, KP Bolków, KP Brzeg Dolny, KPP Lwówek Śląski, PP Smolec, KP Strzegom, KP Szczawno Zdrój realizowana jako pierwsze wyposażenie w ramach Programu Modernizacji Policji.
Dodano: 2021-02-19