Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-300 Człuchów, ul. Szczecińska 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8342281 w. 307 , fax. 059 8342459
- Data zamieszczenia: 2010-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
ul. Szczecińska 16 16
77-300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 059 8342281 w. 307, fax. 059 8342459
REGON: 77148060300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-czluchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż kardiomonitorów, pulsoksymetrów,myjni-dezynfektorów, łóżka porodowego i stołu operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i montaż kardiomonitorów - 2 szt., pulsoksymetrów ze stacjami dokującymi - 10 szt. pulsoksymetrów i 2 szt. stacji dokujących, myjni-dezynfektorów - 2szt., łóżka porodowego - 1 szt. i stołu operacyjnego - 1 szt. urządzeń zgodnie z wykazem zawartym w 5 (pięciu) Pakietach stanowiących Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawca musi uruchomić sprzęt oraz przeszkolić personel. Aparat opisany w załączniku nr 2 do SIWZ musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2010 oraz musi posiadać minimum 24 miesięczny okres gwarancyjny. Dostawca musi zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny producenta oferowanego sprzętu na następujących warunkach: - Miejscem świadczenia usług serwisowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie - Każda naprawa trwająca powyżej 1 dnia w okresie gwarancji, przedłuża okres gwarancji o czas w jakim była dokonywana. - Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 3 dni Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych lub wyższych parametrach. - W razie potrzeby wykonania naprawy poza terenem Zamawiającego transport sprzętu odbywa się na koszt Wykonawcy. - Okres gwarancji ulegnie odpowiednio przedłużeniu w przypadku naprawy sprzętu - o okres wykonywania naprawy: w przypadku dokonania wymiany - biegnie na nowo. - Zamawiający ma prawo do wymiany podzespołu przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku, gdy autoryzowany serwisant stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem. - Wykonawca przeprowadzi minimum dwa bezpłatne przeglądy w roku w okresie gwarancji. - Czas przystąpienia do usuwania awarii - maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia wysłanego faksem na numer Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby i numeru telefonu do zgłaszania awarii aparatu. - Koszty materiałów zużytych do konserwacji i napraw w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę, po okresie gwarancji obciążają Zamawiającego. - Jeżeli Wykonawca lub Gwarant, albo osoba przez nich upoważniona, po wezwaniu ich do wymiany sprzętu lub usunięcia wad i okazaniu dokumentu gwarancyjnego przez Zamawiającego, nie dopełni obowiązku wymiany na wolne od wad lub usunięcie wad w drodze naprawy w określonym w umowie terminie, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad w drodze naprawy na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. - Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu umowy. - Przez wady fizyczne rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu medycznego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-czluchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 10/PN/2016
Dodano: 2016-07-27 - 06/PN/2016
Dodano: 2016-05-23 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych (15/2016)
Dodano: 2016-04-19 - sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gotowych materiałów z włókniny, znak zp/11/2016
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa nabojów gazowych, papieru do drukarki LOGOLINE, pisaków, etykiet dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni - 27/PN/2016
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa wkładek cyto, wody respiflo, strzygarek chirurgicznych, nabojów gazowych, papieru do drukarki LOGOLINE, pistoletu medycznego, etykiet, taśm barwiących do drukarki GT420t Zebra oraz odczynników laboratoryjnych - 12-PN-2016
Dodano: 2016-02-05 - 20/PN/2015
Dodano: 2015-11-26 - 16/PN/2015
Dodano: 2015-08-18 - Zakup i dostawy sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku. ZP-PN/47/15
Dodano: 2015-07-30 - Zakup i sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do Pracowni Diagnostycznych Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/46/15
Dodano: 2015-06-29