Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż foteli obrotowych dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713406526 , fax. +48713406948
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713406526, fax. +48713406948
    REGON: 00051437700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.duw.pl; duw.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż foteli obrotowych dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż foteli obrotowych dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu – do budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 oraz do budynku delegatury Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu, znajdującego się w Legnicy, przy ul. F. Skarbka 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39111100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy – w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy z Wykonawców składa powyższe dokumenty osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną