Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Lądek-Zdrój w terminie od 01.01.2021r. do 31.03.2021r.

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Lądek-Zdrój w terminie od 01.01.2021r. do 31.03.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Lądek-Zdrój w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.), uchwały nr XX/135/2020 Rady Miejskiej Lądka-Zdroju z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lądek-Zdrój (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 08.07.2020 r. poz.4194), - zorganizowanie w 1 objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Lądek-Zdrój (jeśli Wykonawca zadeklaruje jej wykonanie w ramach kryterium pozacenowego), - usuwanie nielegalnych miejsc składowania odpadów komunalnych w łącznej ilości do 10 Mg w czasie trwania umowy. - wyposażenie nieruchomości położonych na terenie Gminy w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych i utrzymywaniu ich w należytym stanie technicznym i sanitarnym; - wyposażenie, w pojemniki o pojemności 120l oraz ich opróżnianiu, wskazanych nieruchomości niezamieszkałych takich jak przystanki autobusowe, miejsca turystyczne - każdorazowe porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami po odbiorze odpadów, - zbiórka przeterminowanych leków i termometrów z aptek, Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o łącznej wartości szacunkowej powyżej kwot ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Niniejsze zamówienie stanowi część zamówienia w rozumieniu art. 6a w nawiązaniu do art. 32 ust 4 Prawa zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a)posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Lądka - Zdroju, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) co najmniej zakresie odpadów o kodach: 200101, 200102, 200108, 200301, 200302, 200399, b) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ww. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE zwanego dalej „jednolitym dokumentem”. c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach