Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż dźwigu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Szpitalna 45 45
    62-504 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
    REGON: 00031159100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż dźwigu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż dźwigu przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.Zakres robót obejmuje: 1.opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania nowego dźwigu oraz zatwierdzenie przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT),2.demontaż starego dźwigu i przekazanie zdemontowanych urządzeń do magazynu depozytu, 3.wykonanie wszelkich prac wykończeniowych, w szczególności: tynkarskich, malarskich, posadzkarskich i okładzinowych, związanych z montażem dźwigu, w szybie windy, maszynowni,4.wykonanie niezbędnych prac elektrycznych z adaptacją istniejącego zasilania oraz oświetlenia szybu i maszynowni, 5.dostawę i montaż nowego dźwigu zgodnie z dokumentacją, 6.przygotowanie dokumentacji odbiorowej i wspólnie z UDT dokonanie odbioru dźwigu oraz rejestracji w UDT,7przeprowadzenie oceny zgodności CE przez jednostkę notyfikowaną.8.dostarczenie dokumentacji techniczno ruchowej dźwigu (DTR) wraz z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, 9.przeszkolenie 5 pracowników Zamawiającego w zakresie uwalniania pasażerów z dźwigu.2.Wymagana charakterystyka techniczna dla nowego dźwigu nr 5: Dźwig osobowy przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, po wymianie musi spełniać co najmniej następujące parametry: 1.Typ: Linowy, udźwig 450 kg, lub 6 osób, 2.Prędkość jazdy 1 m sek, 3.Prędkość dojazdowa płynna regulacja, 4.Ilość przystanków: 6, ilość drzwi szybowych 6, 5.Wysokość podnoszenia 16,5 m, 6.Maszynownia górna, napęd bezreduktorowy, elektryczny, regulowany falownikiem 7.Kabina o wymiarach: 1000 x 1250 x 2100 ( Zgodnie z Polską Normą PN-EN 81-70) 8.Rama kabinowa z prowadnikami zapewniającymi cichą pracę dźwigu, 9.Drzwi automatyczne, teleskopowe, 900 x 2000, 10.Wymiar szybu: 1440 x 1700, 11.Sterowanie elektroniczne mikroprocesorowe zjazd pożarowy, zjazd awaryjny do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napięcia, informacja głosowa w kabinie z możliwością zaprogramowania komunikatów zgodnie z wymogami Zamawiającego na poszczególnych przystankach,12.Umiejscowienie kaset wezwań w futrynie lub na ścianie,13.Wykonanie drzwi szybowych, stalowe, stal nierdzewna- satyna, 14.Wykonanie drzwi kabinowych, stal nierdzewna satyna, 15.Zabezpieczenie strefy wejścia kurtyna świetlna 16.Wykonanie kabiny ,ściany panelowe ze stali nierdzewnej, sufit wykonany ze stali nierdzewnej, oświetlenie pośrednie, energooszczędne, oświetlenie awaryjne 2 godz podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, poręcze ze stali nierdzewnej na dwóch bokach, lustro na ścianie tylnej od połowy wysokości kabiny, wentylator cichobieżny, niewidoczny w panelu dyspozycji lub w suficie uruchamiany za pomocą przycisku, progi stalowe nierdzewne, 17.Kaseta sterownicza w kabinie, kaseta wykonana ze stali nierdzewnej, w wykonaniu antywandal, przyciski wezwań z podświetlanymi wytłoczonymi numerami oraz napisem Braille a, elektroniczny piętrowskazywacz + gong + przycisk ALARM, strzałki kierunku jazdy, przycisk zamykania i otwierania drzwi, informacja głosowa w kabinie, łączność zewnętrzna interkom pomiędzy kabiną i maszynownią w wykonaniu antywandal, system awaryjnej łączności telefonicznej w przypadku awarii dźwigu z ekipami ratunkowymi w wykonaniu antywandal 18.Przewidzieć możliwość wykorzystania dotychczasowego wyposażenia: prowadnic kabinowych, 19.Możliwość konserwacji przez inną firmę: Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wszystkich programów, urządzeń i materiałów umożliwiających prowadzenie serwisu innym podmiotom posiadającym uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów, oraz zobowiązany jest do dokonania przeszkolenia w zakresie umożliwiającym wykonywanie wymaganych przeglądów przez pracowników firmy konserwującej wskazanej przez Zamawiającego, 20.Możliwość podłączenia do sieci internetowej z możliwością kontroli pracy dźwigu w dyżurce, oraz w firmie konserwującej. Funkcja ta ma umożliwić diagnostykę dźwigu oraz zmianę parametrów pracy bez konieczności przyjazdu przedstawiciela serwisu. Ponadto cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wymianą dźwigu, a w szczególności: wykonanie wszystkich wymaganych projektów, wykonanie ekspertyzy szybu, jeżeli zajdzie potrzeba, wykonanie podestów montażowych zgodnie z wymogami BHP, zabezpieczenia placu budowy, koszty wszystkich materiałów, demontażu dźwigu, transportu, oraz utylizacji zdemontowanych materiałów, zakup, dostawę i montaż dźwigu, wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem istniejącego szybu dla potrzeb montażu nowego dźwigu, tj. wykonanie rozkuć, uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków, wypełnienie pozostałych w ścianach szybu otworów, malowanie szybu, rozkucie otworów drzwiowych, obróbki drzwi po montażu, malowanie dna podszybia, oraz odtworzenie powłok malarskich na przystankach, odbiór dźwigu przez UDT oraz udział w tym odbiorze. Gwarancja wynosi 36 miesięcy na wszystkie podzespoły. Gwarancja wynosi 36 miesięcy na wykonane w ramach zamówienia roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie zastosowano

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach