Przetargi.pl
Remont trzech dźwigów osobowych w Domu Studenckim Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont trzech dźwigów osobowych w Domu Studenckim Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzech dźwigów osobowych w Domu Studenckim Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu. Ponieważ budynek będzie użytkowany remont należy wykonywać etapami po jednej windzie. W okresie realizacji prac wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej użyteczności pozostałych dźwigów w tym zabezpieczenia możliwości wezwania dźwigów na poszczególnych przystankach. W budynku są zamontowane trzy dźwigi osobowe półautomatyczne o udźwigu 800 kg i prędkości 1 m-s ze sterowaniem grupowym zbiorczym. Zaleca się aby potencjalny Wykonawca zamówienia przed przygotowaniem i złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w obiekcie, w którym znajdują się dźwigi. Wcześniej należy umówić się telefonicznie z pracownikiem Działu Technicznego tel. 505 030 430. Zakres prac obejmuje: 1. Opracowanie i uzgodnienie niezbędnej dokumentacji remontowej w zakresie modernizowanych elementów w UDT 2. Wykonanie stałych zabezpieczeń , trwałej sztywnej obudowy miejsca prowadzenia prac. 3. Demontaż istniejących: kabin, drzwi szybowych, chwytaczy , ogranicznika prędkości oraz obcążki, płytek na ścianie zewnętrznej czołowej przyległej do drzwi szybowych 4. Powiększenie istniejących otworów drzwi szybowych do rozmiaru umożliwiającego zainstalowanie nowych drzwi szybowych oraz usunięcie i utylizacja zdemontowanych elementów wraz z wywózką powstałych odpadów 5. zainstalowanie drzwi szybowych automatycznych teleskopowych o szerokości otwarcia 900 mm , zadnie obejmuje usuniecie ściany żelbetowej o grubości 15- 17 cm z długością cięcia otworu o wysokości 2 x 2,35 m i szerokości 1 x 1,25m dla 1 drzwi szybowych 6. Dostosowanie istniejącej ramy kabinowej do nowego systemu chwytaczy. 7. Dostawa i montaż sytemu chwytaczy dwukierunkowych wraz z ogranicznikiem prędkości i obciążką 8. Dostawa i montaż kabiny metalowej malowanej proszkowo na kolor RAL farbą metalizowaną charakteryzującą się zwiększoną twardością i odpornością na zarysowania oraz korozję o wymiarach szerokość 1250 i głębokość 1515 wyposażoną w: lustro na ? tylnej ściany, poręcz na ścianie tylnej pod lustrem, panel dyspozycji ze stali nierdzewnej na pełnej wysokość kabiny wraz z przyciskami dostosowanymi dla osób niewidzących, wykładzinę trudnościeralną pośrednie oświetlenie LED , oraz oświetlenie awaryjne, kamerę podłączoną do systemu monitoringu , system zapowiedzi głosowych w kabinie 9. Dostawa i montaż drzwi kabinowych automatycznych teleskopowych 2 panelowych o szerokości otwarcia 900 mm wykonanych ze stali nierdzewnej satynowanej typu SLIM z progiem o szerokości 60 mm wyposażonych w sterownik drzwi z wyświetlaczem LCD pokazującym wszystkie funkcje i błędy w języku polskim zabezpieczonych kurtyna świetlną na całej wysokości drzwi 10. Dostawa i montaż drzwi szybowych automatycznych teleskopowych 2 panelowych o szerokości otwarcia 900 mm wykonanych ze stali malowanej proszkowo na kolor RAL farbą metalizowaną charakteryzującą się zwiększoną twardością i odpornością na zarysowania oraz korozję typu SLIM z progiem o szerokości 60 mm 11. Dostawa i montaż systemu GSM łączności awaryjnej ze służbami serwisowymi 12. Dostawa i montaż systemu kamer na poszczególnych piętrach monitorujących strefę przed drzwiami szybowymi wraz z odpowiednim rejestratorem umożliwiającym rejestrowanie obrazu z jego zapisem na okres co najmniej 30 dni oraz monitorem LCD umożliwiającym podgląd w portierni budynku. 13. Dostawa i montaż systemu odzysku energii z napędu dźwigu elektrycznego 14. Zabudowa zewnętrzna drzwi szybowych oraz dostawa i montaż elementów elewacji ściany czołowej w systemie płyt Compacmel Plus Ignifugo o grubości 8 mm w kolorze z palety Gama Duo producenta wybranym przez zamawiającego w klasie ognioodporności B-s1-dO zgodnie z norma PN - EN 13501 . Płyty zainstalowane na podkonstrukcji typu Tubracket. Techniką montażu podkonstrukcji do siany żelbetowej oraz sposobem montażu płyt do podkonstrukcji z wykorzystaniem nitowania. 15. Wykonanie prac murarsko - malarskich w pomieszczeniu maszynowni uzupełnienie ubytków tynku i posadzki, malowanie ścian i sufitu 16. Konfiguracja systemu 17. Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych 18. Wykonanie prób ruchowych dźwigów z obciążeniem wraz z dostawą obciążenia w obecności UDT po zakończeniu prac 3.2 Dom Studencki Danuśka został wybudowany w latach siedemdziesiątych. Jest to budynek podpiwniczony, dwunastokondygnacyjny przykryty dachem płaskim krytym papą. Podstawowe dane budynku: -Powierzchnia zabudowy - 818,00 m2 -Powierzchnia użytkowa - 5.089,00 m2 -Kubatura budynku - 26.448,00 m3 3.3 W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - zapewnić bezpieczne korzystanie z wind w budynku podczas prowadzenia prac. - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) - płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu - dozorowanie budowy, koszt ochrony - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania dźwigów do użytkowania. a. Rysunki przekazywane Wykonawcom 1.Rzut szybu windowego - inwentaryzacja 2.Rzut szybu windowego po remoncie b. Kosztorys ślepy 1. Kosztorys ślepy - remont dźwigów osobowych wraz z robotami towarzyszącymi w DS. Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu. c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 1. Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - roboty budowlane Domu Studenckim DANUŚKA przy ul. Piątkowskiej 94-3B w Poznaniu 3.5. Miejsce realizacji: Dom Studencki Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94/3B w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., wymogami Urzędu Dozoru Technicznego oraz z zaleceniami inspektora nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w rysunkach. 3.6. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania remontów dźwigów, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.7. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udziału podwykonawców tylko w zakresie robót ogólnobudowlanych a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Wyłoniony Wykonawca zamówienie zrealizuje bez udziału podwykonawców lub z udziałem podwykonawców następujące elementy zamówienia (należy wypełnić poniższą tabelę i załączyć do oferty- załącznik nr 5 do SIWZ): b) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmian, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. c) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. d) Niezgłoszenie przez Zamawiającego pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo i projektu jej zmian, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego i projektu jej zmian. e) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo i kopię jej zmian, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. f) Niezgłoszenie przez Zamawiającego pisemnego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo i zmian tej umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu uważa się za akceptację umowy i zmian tej umowy przez Zamawiającego. g) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo i jej zmian, której przedmiotem są dostawy i usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. h) Podwykonawca może wystawić Wykonawcy fakturę na podstawie protokołu ostatecznego odbioru robót, realizowanych w ramach umowy o podwykonawstwo, podpisanego przez przedstawiciela podwykonawcy, kierownika budowy Wykonawcy, inspektora nadzoru inwestorskiego i przedstawiciela Zamawiającego. i) W przypadku uchylania się przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia od obowiązku zapłaty Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub który zawarł przedłożoną zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy i usługi. j) Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. § 5 projektu umowy , dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. k) Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. l) Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający umożliwi wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w ust. § 5 projektu umowy , w terminie 7 dni od dnia doręczenia tej informacji. m) Zapłata przez Zamawiającego na rzecz podwykonawcy dokonana będzie w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia roszczenia 3.8. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji, a także wykonania bezpłatnych napraw oraz wymiany niezbędnych części w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wyremontowanych dźwigów osobowych. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi dokumentami, takimi jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 3.9. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia, a w przypadku awarii maksymalnie 24 godziny na jej usunięcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy) w terminie do dnia 12 lipca 2016 do godz. 08:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach