Gmina Mełgiew ogłasza przetarg
- Adres: 21-007 Mełgiew, ul. Partyzancka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 460 57 00 , fax. 81 460 57 90
- Data zamieszczenia: 2019-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
ul. Partyzancka 2
21-007 Mełgiew, woj. lubelskie
tel. 81 460 57 00, fax. 81 460 57 90
REGON: 43101958900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: melgiew@melgiew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia do pracowni szkolnych oraz sprzętu i oprogramowania komputerowego- informatycznego do szkół podstawowych z gminy Mełgiew oraz sprzętu komputerowo-informatycznego do Urzędu Gminy Mełgiew z podziałem na 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Rodzaj zamówienia: dostawy 2.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i instalacja wyposażenia do pracowni szkolnych oraz sprzętu i oprogramowania komputerowego- informatycznego do szkół podstawowych z gminy Mełgiew oraz sprzętu komputerowo-informatycznego do Urzędu Gminy Mełgiew z podziałem na 3 zadania, pn.: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych do 4 szkół podstawowych z gminy Mełgiew. Kody CPV: 39162100-6 (pomoce dydaktyczne), 31000000-6 (maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne;oświetlenie). Zadanie nr 2: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowo-informatycznego, wyposażenia do 5 szkół podstawowych z gminy Mełgiew. Kody CPV: 30213100-6 (komputery przenośne), 30200000-1 (urządzenia komputerowe), 32322000-6 (urządzenia multimedialne), 38651000-3 (aparaty fotograficzne) Zadanie nr 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowo-informatycznego do Urzędu Gminy Mełgiew. Kody CPV: 30213100-6 (komputery przenośne), 30200000-1 (urządzenia komputerowe). 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji tj. w załącznikach do SIWZ nr 8a dotyczące zadania nr 1, 8b dotyczące zadania nr 2, 8c dotyczących nr 3 oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy). 7. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją - karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny. 11. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenie nośników, a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 12. Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego (jeżeli dotyczy). 13. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru wynosi 24 miesiące, minimalny okres rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące, minimalne terminy gwarancji w przypadku przedmiotów objętych gwarancją określa producent danego urządzenia. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. 17. W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymianę na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. 18. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 36a ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 19. W takim przypadku, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) Przepisy ppkt. 2 i 3 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
Dodano: 2024-07-15 - Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Coraz lepsi” realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Dodano: 2024-06-12 - wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Dodano: 2024-06-12 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Dodano: 2024-06-05 - wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem”
Dodano: 2024-04-29 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach”
Dodano: 2024-04-24 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie”
Dodano: 2024-04-24 - „Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie”
Dodano: 2024-04-24