Powiat Wadowicki ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 734 200 , fax. 338 232 433
- Data zamieszczenia: 2019-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
ul. Batorego 2
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. 338 734 200, fax. 338 232 433
REGON: 72183421000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i instalacja urządzeń drukujących jako pomocy dydaktycznych w celach edukacyjnych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach realizowanego w siedzibie Centrum projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja urządzeń drukujących jako pomocy dydaktycznych w celach edukacyjnych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice w ramach realizowanego w siedzibie Centrum projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego bezpiecznego rozładunku przy użyciu stosownych urządzeń, w tym ewentualnego montażu, podłączenia z okablowaniem, konfiguracji, wniesienia, uruchomienia, ewentualnej instalacji i przekazania do eksploatacji w wyznaczonych miejscach w budynku szkoły oraz szczegółowo sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do przeszkolenia użytkownika z zakresu obsługi. Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający chce uzyskać najlepszy funkcjonalnie efekt końcowy, który będzie profesjonalny, zgodnie z przepisami właściwymi (w tym dla szkół) oraz zgodny z warunkami BHP. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych minimalnych parametrów w opisie przedmiotu zamówienia i muszą gwarantować osiągnięcie zakładanych funkcjonalności. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia podano przedziały i tolerancje, to pod rygorem odrzucenia oferty należy zaoferować przedmiot zamówienia, który mieści się w tych przedziałach i tolerancjach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół nr 2 im. Ks. Stanisława Staszica, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Kryterium gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Warunki realizacji zamówienia – dostawy zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. Pozostałe zapisy w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wraz z ofertą należy złożyć ponadto: Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Wypełniony formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia wg. treści załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i zapory sieciowej typu UTM”
Dodano: 2022-11-24 - Zakup urządzeń drukujących i oprogramowania dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - część 2
Dodano: 2022-10-21 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ.
Dodano: 2021-01-29 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ.
Dodano: 2021-01-28 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ.
Dodano: 2020-12-31 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ.
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa, montaż i uruchomienie 3 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z autentykacją wydruku za pomocą kart zbliżeniowych w ramach Projektu pn: Modernizacja i adaptacja zabytkowej siedziby Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie na potrzeby utworzenia nowoczesnego centrum magazynowo - konserwatorskiego i digitalizacyjnego oraz badawczego
Dodano: 2020-06-30 - USŁUGA UTRZYMANIA W SPRAWNOŚCI OPERACYJNEJ KSEROKOPIARKI KONICA MINOLTA BIZHUB PRO 951 ORAZ ZAPEWNIENIE KONIECZNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Dodano: 2020-06-02 - Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych wraz z usługą drukowania dla WSO w Krakowie
Dodano: 2018-09-14