Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja 29a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6710254
- Data zamieszczenia: 2013-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu
ul. Macieja Rataja 29a 29a
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6710254
REGON: 27663557500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń biurowych i pomocy dydaktycznych dla szkół i placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański oraz Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- zestawy komputerowe wraz z systemem operacyjnym- 14szt -switch- 2 szt -komputer przenośny- 1szt -skaner- 1 -drukarki- 2szt -program inwentarzowy- 1pakiet -program graficzny- 1pakiet -system operacyjny- 2 licencje -listwy antyprzepięciowe- 3szt -pakiety programu biurowego - 14 licencji -przewody komputerowe- 200m -wtyki RJ45- 10szt -gniazda natynkowe- 2szt -zaciskarka do wtyków- 1szt -kamera internetowa - 3szt -głośniki do komputera - 3 zestawy -laminator - 1szt -bindownica- 1szt -uchwyty sufitowy i ścienny - 2 szt -tablice szkolne - 3szt -projektory multimedialne - 2szt -flipchart - 1szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 700,00zł (słownie: siedemset złotych) 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj.: do dnia 11.01.2014r. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj.; do dnia 13.12.2013r. do godz.10:00. 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ SA o/o w Zawierciu Nr 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. Nr 6 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib urzędów górniczych.
Dodano: 2015-05-27 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa materiałów biurowych, dydaktycznych, pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów ogrodniczych dla mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-02-25 - Dostawy płyt DVD i CD, materiałów biurowych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-02-06 - Dostawa materiałów biurowych, a także papieru do drukarek i ksero, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa materiałów biurowych i dydaktycznych dla siedmiu mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-01-22