Przetargi.pl
Zakup, dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie pt. "Kompetencje kluczem do przyszłości"

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 894 210 , fax. 523 894 220
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 894 210, fax. 523 894 220
    REGON: 92350949000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie pt. "Kompetencje kluczem do przyszłości"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Zakup, dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie pt. „Kompetencje kluczem do przyszłości". Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na dwie części: Część 1 Zamówienia: Zakup pomocy dydaktycznych, Część 2 Zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego z oprogramowaniem. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 Zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 Zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 Zamówienia i Części 2 Zamówienia należy dostarczyć do następujących szkół podstawowych położonych na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie: 1) Szkoła Podstawowa w Zbożu, Zboże 10 , 89-400 Sępólno Krajeńskie, 2) Szkoła Podstawowa w Lutowie im. „Prymasa Tysiąclecia” – Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Lutowo 1, 89-406 Lutowo, 3) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim, ulica Wojska Polskiego 34, 89-400 Sępólno Krajeńskie, 4) Szkoła Podstawowa nr 3 im. mjr. Henryka Sucharskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Szkolna 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie, 5) Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Wałdowie, Wałdowo 90, 89-400 Sępólno Krajeńskie, 6) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie, Wiśniewa 14, 89-400 Sępólno Krajeńskie, 7) Szkoła Podstawowa w Zalesiu, Zalesie 36, 89-400 Sępólno Krajeńskie. UWAGA: Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., jak również źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Rodzaj zamówienia: dostawy Część 1 Zamówienia: Przedmiotem Części 1 Zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamówienie obejmuje w szczególności zakup i dostawę następujących rodzajów pomocy dydaktycznych: I. Szkoła Podstawowa w Zbożu: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, 2) pomoce do prowadzenia koła szachowego, 3) pomoce do prowadzenia zajęć z języka angielskiego, II. Szkoła Podstawowa w Lutowie im. „Prymasa Tysiąclecia” – Kardynała Stefana Wyszyńskiego: 1) doposażenie międzyszkolnej pracowni chemicznej, 2) pomoce do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych, III. Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z języka niemieckiego, 2) doposażenie międzyszkolnej pracowni przyrodniczej, 3) pomoce do prowadzenia zajęć z chemii, 4) pomoce do prowadzenia zajęć z fizyki, 5) pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, 6) pomoce do prowadzenia koła szachowego, 7) pomoce do prowadzenia zajęć logopedycznych i rewalidacyjnych, IV. Szkoła Podstawowa nr 3 im. mjr. Henryka Sucharskiego w Sępólnie Krajeńskim: 1) doposażenie międzyszkolnej pracowni chemicznej, 2) pomoce do prowadzenia zajęć z geografii, 3) pomoce do prowadzenia koła szachowego, V. Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Wałdowie: 1) doposażenie międzyszkolnej pracowni przyrodniczej, 2) doposażenie międzyszkolnej pracowni chemicznej, 3) pomoce do prowadzenia koła szachowego, 4) pomoce do prowadzenia zajęć logopedycznych, VI. Szkoła Podstawowa w Wiśniewie: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, 2) pomoce do prowadzenia zajęć z przedmiotów przyrodniczych, 3) pomoce do prowadzenia zajęć z fizyki, 4) pomoce do prowadzenia zajęć logopedycznych, VII. Szkoła Podstawowa w Zalesiu: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, 2) pomoce do prowadzenia zajęć z przedmiotów przyrodniczych. Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu zamówienia stanowi obowiązek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest również (w przypadku gdy dane pomoce dydaktyczne tego wymagają) do montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia i do zapoznania wyznaczonych pracowników szkół z jego obsługą. Część 2 Zamówienia: Przedmiotem Części 2 Zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i multimedialnego z oprogramowaniem opisanego szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamówienie obejmuje w szczególności: I. Szkoła Podstawowa w Zbożu: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z robotyki, II. Szkoła Podstawowa w Lutowie im. „Prymasa Tysiąclecia” – Kardynała Stefana Wyszyńskiego: 1) sprzęt do prowadzenia zajęć, 2) pomoce do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki, III. Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim 1) pomoce do prowadzenia zajęć z języka niemieckiego, 2) pomoce do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki, 3) pomoce do prowadzenia zajęć logopedycznych i rewalidacyjnych, IV. Szkoła Podstawowa nr 3 im. mjr. Henryka Sucharskiego w Sępólnie Krajeńskim: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki, V. Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Wałdowie: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki, VI. Szkoła Podstawowa w Wiśniewie: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, 2) pomoce do prowadzenia zajęć z robotyki, VII. Szkoła Podstawowa w Zalesiu: 1) pomoce do prowadzenia zajęć z matematyki, 2) pomoce do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki, Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu umowy stanowi obowiązek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest również (w przypadku gdy dany sprzęt tego wymaga) do montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia i do zapoznania wyznaczonych pracowników szkół z jego obsługą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: Część 1 Zamówienia: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), Część 2 Zamówienia: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 13.2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim przy ul. T. Kościuszki 11 przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem „Wadium – Zakup, dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych, Część nr … Zamówienia*, Nr sprawy: ZOOS.1/RPO/2019”, BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr rachunku 20 2030 0045 1110 0000 0286 4640 * należy wpisać nr części, na którą/które wnoszone jest wadium b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie w Sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty (jednakże złożenie oryginału dokumentu wadialnego do oferty nie będzie skutkować żadnymi skutkami prawnymi, jedynie Zamawiający nie zwróci oryginału gwarancji Gwarantowi). 13.3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13.5 ppkt 2). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.6. Inne postanowienia dotyczące wadium. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony załącznik nr 1a do formularza ofertowego - w przypadku składania oferty na Część 1 Zamówienia 3) Wypełniony załącznik nr 1b do formularza ofertowego - w przypadku składania oferty na Część 2 Zamówienia, 4) Wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - w przypadku składania oferty na Część 2 Zamówienia, 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach