Przetargi.pl
Dostawa odczynników do biochemii wraz z dzierżawą analizatora do biochemii oraz wirówki

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
    REGON: 30232700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do biochemii wraz z dzierżawą analizatora do biochemii oraz wirówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do biochemii w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ). 2. Dzierżawa analizatora biochemicznego o następujących parametrach: 1) analizator fabrycznie nowy lub nie starszy niż 2016r. (wyklucza się analizator demonstracyjny lub testowy) 2) analizator w pełni automatyczny pracujący w trybie „pacjent po pacjencie” 3) analizator do umieszczenia na stole (Wykonawca dostarcza również stół) 4) wydajność analizatora dla analiz fotometrycznych – nie mniej, niż 320 ozn./godz. 5) typy pomiarów: fotometryczne monochromatyczne i bichromatyczne, odczyt punktu końcowego i kinetyczny 6) system odczynnikowy zamknięty 7) analizator co najmniej 2-igłowy 8) możliwości analityczne: • biochemia – oznaczanie enzymów, substratów • elektrolity – Na, K, Cl, Li • białka specyficzne • środki uzależniające i trucizny 9) elektrody jonoselektywne (ISE) – minimum Na, K, Cl, Li wymieniane pojedynczo, niezależnie od siebie 10) w przypadku awarii modułu ISE, wymagana dalsza praca aparatu w części biochemicznej 11) jednorazowe kuwety pomiarowe 12) analiza w fazie ciekłej 13) odczynniki, kontrole i kalibratory tego samego producenta co producent analizatora 14) wszystkie odczynniki gotowe do użycia, nie wymagające wstępnej procedury przygotowania – płynne 15) wydajność biochemiczna analiz fotometrycznych min. 310 na godzinę i min. 50 oznaczeń elektrolitów (Na, K, Cl, Li) 16) możliwość wykonywania oznaczeń w probówkach pierwotnych 17) identyfikacja odczynników za pomocą kodów kreskowych 18) ilość miejsc na próbki badane – minimum 80 19) możliwość ciągłego dostawiania próbek bez przerywania pracy analizatora 20) możliwość pracy w trybie „cito” 21) detektor skrzepu z powiadomieniem operatora 22) możliwość wykonywania badań w surowicy, osoczu, hemolizacie, moczu, PMR, krwi pełnej (oznaczanie HbA1c bez manualnego opracowania poza analizatorem) 23) możliwość oznaczania glukozy w hemolizacie 24) automatyczne rozcieńczanie lub zmiana objętości próbek po przekroczeniu liniowości metody 25) możliwość wykonania badań z bardzo małej objętości materiału (mikronaczynka) 26) identyfikacji próbek za pomocą kodów kreskowych 27) chłodzenie odczynników, kalibratorów i surowic kontrolnych na pokładzie analizatora 28) możliwość stałego monitorowania poziomu odczynników 29) możliwość dodawania lub wymiany odczynników bez przerywania pracy analizatora 30) minimum 30 pozycji odczynników na pokładzie analizatora (bez ISE) 31) małe zużycie wody (do 2 l na godzinę pracy) 32) woda dejonizowana lub inna ujęta w ofercie cenowej – stacja uzdatniania wody 33) podtrzymanie pracy analizatora w przypadku braku zasilania przez min. 20 min. 34) możliwość prowadzenia kontroli jakości badań 35) statystyka ilości badań 36) automatyczny terminarz wymaganych czynności obsługowych dla analizatora 37) dwukierunkowa transmisja danych z możliwością współpracy ze szpitalną siecią komputerową ESKULAP 38) instrukcja obsługi w języku polskim 39) oprogramowanie w języku polskim 40) gwarancja i bezpłatny serwis na czas trwania umowy 41) zapewnienie udziału w międzynarodowej kontroli jakości z opracowaniem statystycznym wyników poprzez dostarczenie odpowiednich materiałów kontrolnych zaoferowanych w ramach zamówienia 3. Dzierżawa wirówki laboratoryjnej o następujących parametrach: 1) wieloprogramowa 2) kontrola prędkości i czasu wirowania 3) wirnik horyzontalny 4x200 ml 4) pojemniki do wirnika na probówki o śr. max. 14 mm (nowe) 5) programowanie zakresu obrotów lub RCF, czasu wirowania oraz charakterystyk rozpędzania i hamowania 6) automatyczne otwieranie pokrywy 7) zabezpieczenie przed otwarciem pokrywy podczas wirowania 8) zabezpieczenie przed uruchomieniem wirówki przy otwartej pokrywie 9) sygnalizacja niewyważenia wirnika 10) funkcja pracy krótkotrwałej „short” 11) wyświetlacz LCD 4. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw zawiera wzór umowy – zał. nr 4 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV : – 33.69.65.00 -0 odczynniki laboratoryjne – 38.43.40.00 – 6 Analizator. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w formularzu cenowym w kolumnach „Nazwa handlowa i producent” oraz „Nr katalogowy” nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę jego producenta i nr katalog. 7. Ważne!! Oferowane analizatory, odczynniki, kontrole i materiały zużywalne, muszą pochodzić od jednego producenta i stanowić kompletny system analityczny. 8. Zaoferowane odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 175, z późn. zm.) i/lub Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r, w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro. Wykonawca oświadczy o możliwości dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego deklaracji zgodności CE i/lub certyfikatu zgodności wydanego przez jednostkę notyfikowaną i/lub rejestrację Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Medycznych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca oświadczy również o posiadaniu kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych – dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikacji substancji chemicznych i ich mieszanin (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 208) i przekazaniu ich Zamawiającemu w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. 9. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ wraz załącznikami został wskazany znak towarowy, patent, pochodzenie, normy polskie PN lub międzynarodowe, europejskie oceny techniczne, aprobaty, wspólne specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne oraz standardy nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy 10. Zamawiający informuje, że: Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO): 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, adres: ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@zozbrodnica.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; 4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przedstawi ofertę poprzez platformęzakupową.pl zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ poprzez wypełnienie i podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym następujących dokumentów: 1) Formularz Ofertowy (zalecaną treść formularza stanowi Zał. nr 1 do SIWZ), 2) Formularz cenowy, 3) Oświadczenia do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. Wykonawca może także złożyć Formularze cenowe i ofertowe oraz oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy oraz podwykonawców w formie pisemnej w oryginale w formie elektronicznej. 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę za pośrednictwem Platformy. Platforma szyfruje oferty w taki sposób, aby nie było można zapoznać się z ich treścią do terminu otwarcia ofert. Oferty złożone w formie pisemnej muszą być zabezpieczone przed otwarciem przed czasem w postaci opieczętowanej i zamkniętej koperty. 3. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się formaty plików opisane w Załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2017 poz. 2247). 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez osobę (osoby) reprezentujące Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. 5. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub ewentualnie kopię pełnomocnictwa notarialnie poświadczoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania. 6. Oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a, sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby muszą mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach