Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8271942 , fax. 043 8275452
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Armii Krajowej 7 7
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 8271942, fax. 043 8275452
REGON: 00112964100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsieradz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup: defibrylator 3 szt., łóżko-fotel porodowy 3 szt., inkubator otwarty 1 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup: defibrylator 3 szt., łóżko-fotel porodowy 3 szt., inkubator otwarty 1 szt. powyżej 14000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331821000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać się realizacją jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż wartość złożonej oferty w danym pakiecie. Dokument winien zostać podpisany przez osobę upoważnioną do podpisywania dokumentów. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona /za zgodność z oryginałem/ wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Deklarację zgodności CE lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na oferowany sprzęt medyczny. 4. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i prawnych 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Defibrylatora do Szpitala Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi
Dodano: 2015-12-10 - Zakup defibrylatora dwufazowego dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2014-09-17 - Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na dwie części: Część 1: Defibrylator dwufazowy z kardiowersją, stymulacją zewnętrzną, pulsoksymetrią - 1 sztuka, Część 2: Ssak elektryczny ze sterowaniem nożnym, 2 porty ssące, przełącznik wyboru butli, z wózkiem umożliwiającym przemieszczanie się - 1 sztuka
Dodano: 2014-06-30 - Zakup defibrylatora półautomatycznego dla Oddziału Chorób Wewnętrznych, Diabetologii i Farmakologii Klinicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa defibrylatora
Dodano: 2013-04-08 - Dostawa sprzętu medycznego w postaci dwóch defibrylatorów
Dodano: 2013-04-02 - DEFIBRYLATORY
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa trzech defibrylatorów
Dodano: 2010-10-21 - dostawa defibrylatora przenośnego do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2009-12-09 - PN-51/09 DEFIBRYLATORY
Dodano: 2009-12-03