Szpital Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Roosevelta 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6451115 , fax. 044 6478925
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy
ul. Roosevelta 3 3
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6451115, fax. 044 6478925
REGON: 00031549400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-51/09 DEFIBRYLATORY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa n/w aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych z Ośrodkiem Stymulacji Serca Szpitala Rejonowego przy ul. Roosevelta 3 w Piotrkowie Trybunalskim: PAKIET 1 - Defibrylator (monitor przenośny) - szt. 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ PAKIET 2 - Defibrylator dwufazowy (przenośny) z monitorem wielofunkcyjnym - 1 szt. - Czujnik wielorazowego użytku typu klips na palec - szt. 1 - Elektroda defibrylująco-stymulująco-monitorująca 1kpl.+2 szt. - 2kpl. - Papier do drukarki - 4 rolki szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331821000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ, które to Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik Nr 3 do specyfikacji) 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 4 do specyfikacji), 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (załącznik Nr 5) 5) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacją technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu), 6) upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela (w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Upoważnienie takie musi być podpisane przez osobę występującą w KRS Firmy lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7) Katalog - prospekt zaproponowanej aparatury medycznej wraz z opisem technicznym (parametrami technicznymi) w języku polskim. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 8) Formularz ofertowy wypełniony(załącznik Nr 2, Załącznik Nr 2A i/lub 2C - parametry techniczne i Załącznik 2B i/lub 2D - wyliczenie) - powyższy formularz winien być podpisany przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela, 9) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (załącznik nr 6 do specyfikacji), 10) oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres wskazany w pkt. X niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do specyfikacji), 11) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest złożyć dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. nr 188, poz.1155). Wszystkie w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wyszczególnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub zaświadczeniu o ewidencji działalności gospodarczej lub posiadającą upoważnienie do występowania w imieniu Firmy i Właściciela,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Defibrylatora do Szpitala Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi
Dodano: 2015-12-10 - Zakup defibrylatora dwufazowego dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2014-09-17 - Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na dwie części: Część 1: Defibrylator dwufazowy z kardiowersją, stymulacją zewnętrzną, pulsoksymetrią - 1 sztuka, Część 2: Ssak elektryczny ze sterowaniem nożnym, 2 porty ssące, przełącznik wyboru butli, z wózkiem umożliwiającym przemieszczanie się - 1 sztuka
Dodano: 2014-06-30 - Zakup defibrylatora półautomatycznego dla Oddziału Chorób Wewnętrznych, Diabetologii i Farmakologii Klinicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa defibrylatora
Dodano: 2013-04-08 - Dostawa sprzętu medycznego w postaci dwóch defibrylatorów
Dodano: 2013-04-02 - DEFIBRYLATORY
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa trzech defibrylatorów
Dodano: 2010-10-21 - dostawa defibrylatora przenośnego do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2009-12-09 - Dostawa defibrylatora dwufazowego
Dodano: 2009-10-27