SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg
- Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6393452, 6393453, 6393458 , fax. 042 6393452
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
ul. Żeromskiego 113 113
90-549 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax. 042 6393452
REGON: 47120816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja rozdzielni głównej nn-0,4kV. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja rozdzielni głównej nn-0,4kV, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 złotych, słownie: sześć tysięcy złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.2 wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: a) posiadanie niezbędnego doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymagane jest należyte wykonanie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn.: każda wykazana robota budowlana musi przynajmniej obejmować następujący zakres: roboty z branży elektrycznej związane z demontażem i montażem rozdzielni oraz jednocześnie wartość brutto każdej wykazanej roboty budowlanej musi wynosić przynajmniej 400.000,00 zł brutto. 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik do SIWZ), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy) oraz dokumenty: 1. Warunki szczegółowe określone w części A punkcie 1.1 i 1.4 - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunki szczegółowe określone w części A punkcie 1.2 i 2.1a) - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: 2.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy ul. Aleja Zwycięstwa 1 i Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 - Etap I
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane i instalacyjne związane z remontem sanitariatów szatni w-f i natrysków
Dodano: 2016-07-13 - Remont budynku Zespołu Szkół nr 1 w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 12 - II etap realizacji.
Dodano: 2016-07-06 - Remont w budynku Domu Studenta ASP przy ul. Młynarskiej 42a w Łodzi
Dodano: 2016-05-16 - Przebudowa III piętra bud. H
Dodano: 2016-03-18 - ROZBUDOWA WODOCIĄGU KOTULIN
Dodano: 2016-02-24 - Przebudowa sieci ciepłowniczej oraz budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku TPD przy ul. Zachodniej 8 w Łęczycy
Dodano: 2016-02-02 - Termomodernizacja Kompleksu Budynków Szpitala Św. Ducha w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-01-29 - Modernizacji sieci teleinformatycznej w lokalizacji Szpitala przy ul. Pieniny 30, nr sprawy 761/PN/ZP/RB/2015
Dodano: 2015-11-13 - Instalacja systemu kontroli dostępu oraz systemu monitoringu środowiska w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi
Dodano: 2015-10-09