Przetargi.pl
Zakup czujników czadu dla mieszkańców Gminy Rudna

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup czujników czadu dla mieszkańców Gminy Rudna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 1900 szt. czujników tlenków węgla wraz z montażem 1860 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami tj. urządzenia powinny odpowiadać normie PN-EN 50291-1:2010/A1:2013-05 „Urządzenia elektryczne do wykrywania tlenku węgla w pomieszczeniach domowych”. Dodatkowym atutem przemawiającym na korzyść urządzenia będzie pozytywna opinia techniczna Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej Państwowego Instytutu Badawczego (CNBOP-PIB) lub dopuszczenie wyrobu do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP-PIB. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zamontowania 1860 szt. czujników zgodnie z wykazem osób dostarczonym przez Zamawiającego, b) umieszczenia na czujniku logotypu Gminy Rudna, c) uruchomienia zamontowanych czujników, d) przeszkolenia użytkowników czujników, e) spisania protokołów z montażu i z przeszkolenia osób wykazanych w wykazie dostarczonym przez Zamawiającego, f) zapewnienia serwisu gwarancyjnego. Wymagania techniczne określa załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) z podaniem tytułu: Wadium na: „Zakup czujników czadu dla mieszkańców Gminy Rudna” 14.2 Wadium może być wniesione w : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240). 14.3 Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto UG Rudna w BS we Wschowie o/ Rudna Nr 51 8669 0001 0151 6397 2000 0031, 14.4 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego o którym mowa w pkt 14.3 SIWZ , przed upływem terminu składania ofert ( tj .przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 14.5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty b) innej niż pieniądz - oryginał wadium należy złożyć w kasie UG Rudna a jego kopie dołączyć do oferty 14.6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.7 Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium lub wadium wniesione zostanie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi zał. nr 2 do SIWZ . 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach