Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu do pomiaru ruchów ludzkiego ciała w postaci zestawu czujników inercyjnych (IMU) wraz z oprogramowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa systemu do pomiaru ruchów ludzkiego ciała w postaci zestawu czujników inercyjnych (IMU) wraz z oprogramowaniem. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, uruchomienie i instruktaż oraz sprawdzenie poprawności działania w siedzibie Zamawiającego. 1.2. Kod CPV: 35125100-7 czujniki. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ – specyfikacja techniczna. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. 1.4. Miejsce dostawy: Katedra Inżynierii Biomedycznej, Mechatroniki i Teorii Mechanizmów, Wydział Mechaniczny, Politechnika Wrocławska, ul. Ignacego Łukasiewicza 7/9, 50-371 Wrocław, budynek B5 pok.303. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. ZAWARTOŚĆ OFERTY. Oferta musi się składać z: 3.1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; 3.2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3.3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 3.4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AC/BZP/242-179/2020_Dostawa czujników, mikrofonu pomiarowego i szybkiej kamery na potrzeby Katedry Mechaniki, Inżynierii Materiałowej i Biomedycznej Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2020-08-05 - Dostawa elementów pomiarowych dla Katedry Systemów i Sieci Komputerowych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2020-07-28 - Zakup czujników czadu dla mieszkańców Gminy Rudna
Dodano: 2018-04-20 - Zakup czujników czadu dla mieszkańców Gminy Rudna
Dodano: 2017-12-11 - Dostawa niskotemperaturowych czujników temperatury wraz z akcesoriami dla systemów kriogenicznych akceleratora liniowego oraz stanowiska Lund Test Stand 2 Europejskiego Źródła Spalacyjnego (ESS)
Dodano: 2017-11-28 - Dostawa wysokotemperaturowych czujników temperatury wraz z akcesoriami dla systemów kriogenicznych akceleratora liniowego oraz stanowiska Lund Test Stand 2 Europejskiego Źródła Spalacyjnego (ESS)
Dodano: 2017-11-28 - Zakup czujników czadu dla mieszkańców Gminy Rudna
Dodano: 2017-10-20