Przetargi.pl
Zakup części i akcesoriów komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Roosevelta 40
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2777800 , fax. 032 2777802
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Roosevelta 40 40
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2777800, fax. 032 2777802
    REGON: 00345348100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup części i akcesoriów komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu części i akcesoriów komputerowych zgodnych ze specyfikacją szczegółową opisaną w załączniku nr 1 do SIWZ Dostawa realizowana będzie jednorazowo na podstawie zlecenia Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych części wskazanych w załączniku nr 1 do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Ceny poszczególnych produktów w trakcie trwania umowy uznaje się za stałe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę części i akcesoria komputerowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w okresie wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w terminie 7 dni od chwili otrzymania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia części i akcesoriów komputerowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na własny koszt po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym terminu dostawy. Strony ustalają, iż datą wykonania dostawy jest data podpisania przez obie strony protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z zamówieniem. Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT. Do obowiązków Wykonawcy należy wniesienie przedmiotu dostawy, przez pracowników Wykonawcy, do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach