Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg
- Adres: 09-142 Załuski, Załuski
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 619 013, , fax. 23 6619013 wew. 114
- Data zamieszczenia: 2020-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
Załuski 67
09-142 Załuski, woj. mazowieckie
tel. 236 619 013, , fax. 23 6619013 wew. 114
REGON: 55127200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem w rębak, kosiarkę bijakową oraz pług do odśnieżania w formie leasingu operacyjnego, z opcją amortyzacji u leasingodawcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem w rębak, kosiarkę bijakową oraz pług do odśnieżania w formie leasingu operacyjnego , z opcją amortyzacji u leasingodawcy”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy ciągnika rolniczego o parametrach zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia bądź SIWZ wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak podstaw do wykluczenia zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). a. potwierdzenie należytego wykonania co najmniej jednej dostawy pojazdu tożsamego lub odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w ramach leasingu operacyjnego o wartości co najmniej 80 000 zł brutto. (zał. nr 6 do SIWZ). b. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W PUŁTUSK
Dodano: 2024-04-22 - „Zakup ciągnika wraz z przyczepą”
Dodano: 2024-04-10 - zakup ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego
Dodano: 2024-03-20 - Zakup specjalistycznego sprzętu na potrzeby bieżącego utrzymania zabytkowego parku podworskiego z przełomu XVIII/XIX w. w Daniszowie
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa nowego ciągnika rolniczego
Dodano: 2024-02-29 - Zakup ciągnika oraz przyczepy do zbierania odpadów komunalnych
Dodano: 2024-02-24 - „Zakup ciągnika wraz z przyczepą”
Dodano: 2024-02-09 - Zakup specjalistycznego sprzętu na potrzeby bieżącego utrzymania zabytkowego parku podworskiego z przełomu XVIII/XIX w. w Daniszowie
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym i beczkowozem do podlewania roślin
Dodano: 2024-01-11 - Zakup ciągnika - III postępowanie
Dodano: 2023-11-28