Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie nowego cyfrowego aparatu RTG wraz z pracami instalacyjnymi niezbędnymi do podłączenia aparatu

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 228 853 , fax. 228 231 219
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
    ul. Szczęśliwicka 36
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 228 853, fax. 228 231 219
    REGON: 10202670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie nowego cyfrowego aparatu RTG wraz z pracami instalacyjnymi niezbędnymi do podłączenia aparatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu parametrów techniczno-użytkowych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2020 roku, niepowystawowy, nie będący aparatem ,,demo’’– kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych . 3. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Ponadto oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu wykonania przedmiotu umowy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 2) Demontaż dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego aparatu RTG zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Opracowanie dokumentacji projektowej pracowni rtg zawierającej; a. projekt instalacji nowego aparatu, zaakceptowany przez Zamawiającego Instalacja aparatu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi. b. projekt i opis osłon stałych zaakceptowany przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego 4) Wykonanie wszystkich prac instalacyjno-przyłączeniowych (łącznie z wykonaniem tras kablowych w pomieszczeniu Pracowni Rentgenodiagnostyki , przyłączy i innych elementów), niezbędnych do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego, funkcjonowania nowego aparatu cyfrowego RTG. 5) Po zdemontowaniu aparatu RTG oraz wykonaniu prac instalacyjnych związanych z ułożeniem nowych tras kablowych na potrzeby zasilenia aparatury, Zamawiający przewiduje wykonanie środkami własnymi modernizacji pomieszczeń pracowni RTG. Niezbędna przerwa czasowa pomiędzy demontażem a zamontowaniem nowej aparatury medycznej musi być uwzględniona w harmonogramie wymaganym w pkt 4.1). 6) Dostawę, montaż i uruchomienie dostarczonego aparatu cyfrowego RTG oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i dezynfekcji urządzenia, odbędą się w terminie ustalonym z Zamawiającym: 1) merytoryczne po instalacji aparatu, 2) praktyczne po uzyskaniu zgody PWIS na użytkowanie aparatu. 7) Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiającego, dokona instalacji i uruchomienia w miejscu pracy. Urządzenie po zainstalowaniu musi być kompletne, sprawne oraz gotowe do spełnienia swojej funkcji bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 8) Skonfigurowanie urządzenia do pracy z systemami informatycznymi: ( RIS, Ar Pacs Synektik, Medicus Online Atende Medica). Wykonanie testów z potwierdzeniem poprawnej integracji z systemami informatycznymi wymienionymi powyżej. Całość oprogramowania informatycznego ma zostać dostarczona wraz ze stosownymi licencjami uprawniającymi do jego bezterminowego użytkowania. 9) Wykonanie testów odbiorczych (sprawdzenie kompletności i jednoznaczności oznaczeń i opisów na elementach urządzeń, kompletności dokumentacji i specyfikacji technicznej urządzeń, zgodności wartości zmierzonych i odczytanych parametrów fizycznych urządzenia z wartościami parametrów fizycznych określonych w specyfikacji technicznej urządzenia. Zakres testów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, testy wykonane przez przedstawiciela dostawcy uprawnionego do instalowania aparatu przy udziale przedstawiciela Zamawiającego posiadającego stosowne upoważnienie, potwierdzonych protokołem z wykonania testów odbiorczych. 10) Wykonanie testów specjalistycznych przez podmiot posiadający akredytację w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku ( Dz. U. z 2019r, poz. 544), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzonych protokołem z wykonanych testów specjalistycznych. 11) Przekazanie Zamawiającemu sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji i serwisowania, a także dokumenty (karty) gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty (np. paszporty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa) – wraz z aparatem. 5. Na oferowany aparaty RTG wykonawca udzieli min. 24-miesięcznego okresu gwarancji – kryterium oceniane. 6. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, aparat musi być w pełni gotowy do użytkowania, bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, sprawdzeniem, podłączeniem do systemu informatycznego Zamawiającego i ewentualnymi czynnościami związanymi z dopuszczeniem aparatu do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być wkalkulowane w cenę ofertową. 7. Jeżeli w SIWZ wskazany jest znak towarowy, patent, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający przeprowadza wizję lokalną w celu zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi w obiekcie. Zamawiający informuje iż w dniu 08.07.2020 r. o godz. 12:00 odbędzie się nieobowiązkowa, zalecana wizja lokalna na terenie SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Szczęśliwickiej 36 (Pracownia Rentgenodiagnostyki – II piętro) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz - Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) Właściwe pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach