Przetargi.pl
Zakup ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania terenów zielonych wokół zalewu ,,Czapielówka” w Czarnej Białostockiej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania terenów zielonych wokół zalewu ,,Czapielówka” w Czarnej Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania terenów zielonych wokół zalewu ,,Czapielówka” w Czarnej Białostockiej. I. CIĄGNIK ROLNICZY – 1 szt. LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE 1 Fabrycznie nowy, rok produkcji 2018-2020 2 Silnik czterocylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowanie o pojemności skokowej min. 2925 cm3 i mocy znamionowej silnika min. 70 KM i max. 86 KM 3 Napęd na 4 koła z możliwością przełączania 4 Przekładnia mechaniczna 5 Biegi przełączane pod obciążeniem 6 Rewers mechaniczny 7 Hamulce tarczowe mokre 8 Dopuszczalna masa własna ciągnika nie mniej niż 3 100 kg nie więcej niż 5 000 kg 9 Minimalna wydajność pompy hydraulicznej min. 50 l/min. 10 Wyjście hydrauliczne min. 2 pary z tyłu oraz 1 para z przodu ciągnika 11 Sterowanie zewnętrzne WOM-em i sterowanie podnośnika umieszczone na tylnych błotnikach 12 WOM tylni 540/1000 obr./min. 13 TUR Ładowacz czołowy samopoziomujący o udźwigu min. 1300kg 14 TUZ II tylny, Euro Haki, udźwig na hakach min. 1800 kg 15 Kompresor powietrza- sprężarka 16 Opony przód co najmniej o szerokości 340 mm 17 Opony tył co najmniej o szerokości 480 mm 18 Błotniki przednie 19 Obciążniki kół tylnych po około 100 kg na koło 20 Zaczep dolny regulowany 21 Układ hamulcowy do przyczep 22 Zbiornik paliwa na co najmniej 70l, 23 Kabina kierowcy z wentylacją i ogrzewaniem, fotel kierowcy mechaniczny amortyzowany z pasem bezpieczeństwa, fotel pasażera musi spełniać minimum wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej i tylnej, radio, gaśnica, trójkąt odblaskowy 24 Lampy robocze przednie i tylne montowane na dachu, 25 Sygnalizacja ostrzegawcza zespolona na dachu kabiny – pomarańczowa lampa 26 Gwarancja na okres nie mniej niż 24 miesięcy od daty podpisania przez upoważnionych pracowników Stron bez zastrzeżeń protokołu odbioru pojazdu 27 Homologacja fabryczna na 2 osoby II. KOSIARKA BIJAKOWA NA PANTOGRAFIE – 1 szt. LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE 1. Szerokość robocza 1,20m- 1,40 m 2. Średnica wału roboczego min.130 mm 3. Obroty WOM 540 obr/min 4. Liczba noży min. 20 szt. 5. Maksymalna średnica ciętych gałęzi do 50 mm 6. Kategoria zaczepu TUZ II tylny III. PŁUG ODŚNIEŻNY– 1 szt. LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE 1. Szerokość robocza 1,7m – 2m, 2. Ilość listew zgarniających min. 1 szt. 3. Listwa zgarniająca gumowa 4. Hydrauliczny kąt skrętu w prawo i lewo do 30° 5. Sterowanie hydrauliczne 6. Wymagana ilość złączy hydraulicznych 1 para (2 szt.) 7. Zabezpieczenie przeciw najazdowe - uchylne odkładnica 8. Kategoria zaczepu TUR 9. Stopka podporowa 10. Światła obrysowe Wymagania dodatkowe Zamawiającego: 1 Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt na adres Zamawiającego. 2 Gwarancja na ciągnik i osprzęt na okres nie mniej niż 24 miesiące. 3 Dostawca wraz z dostawą ciągnika z osprzętem przekaże Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia niezbędne dokumentacje w języku polskim obejmujące, w szczególności: książki gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji, homologacje, zaświadczenie zgodności WE, certyfikaty, świadectwa, atesty, informacje o okresowych przeglądach serwisowych i inne wymagane dokumenty pozwalające Zamawiającemu w zgodzie z przepisami prawa polskiego na eksploatację (rejestrację) i użytkowanie. 4 Ciągnik musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww. ustawy – celem rejestracji na terenie kraju. 5 Oferowany ciągnik oraz pozostały osprzęt wymieniony w specyfikacji mają być ze sobą kompatybilne, przystosowane do współpracy. 6 Dostawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dotyczące obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa pracy ciągnika wraz z osprzętem wyznaczonych osób, w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 7 Dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 8 Dostawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny. 9 Pierwszy przegląd gwarancyjny ciągnika – na koszt Dostawcy. 10 Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe – maksymalnie 24 godziny od dnia zgłoszenia usterki. 11 Przy dostawie ciągnika należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. 12 Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Dostawcy. Wymagania dodatkowe Zamawiającego: 1. Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt na adres Zamawiającego. 2. Gwarancja na osprzęt na okres nie mniej niż 24 miesiące. 3. Dostawca wraz z dostawą ciągnika z osprzętem przekaże Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia niezbędne dokumentacje w języku polskim obejmujące, w szczególności: książki gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji, homologacje, zaświadczenie zgodności WE, certyfikaty, świadectwa, atesty, informacje o okresowych przeglądach serwisowych i inne wymagane dokumenty pozwalające Zamawiającemu w zgodzie z przepisami prawa polskiego na eksploatację (rejestrację) i użytkowanie. 4. Ciągnik musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww. ustawy – celem rejestracji na terenie kraju. 5. Oferowany ciągnik oraz pozostały osprzęt wymieniony w specyfikacji mają być ze sobą kompatybilne, przystosowane do współpracy. 6. Dostawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dotyczące obsługi, konserwacji i bezpieczeństwa pracy ciągnika wraz z osprzętem wyznaczonych osób, w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 8. Dostawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny. 9. Pierwszy przegląd gwarancyjny ciągnika – na koszt Dostawcy. 10. Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe – maksymalnie 24 godziny od dnia zgłoszenia usterki. 11. Przy dostawie ciągnika należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. 12. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Dostawcy. 13. Wszystkie użyte w SIWZ znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie , nazwy produktów oraz firm, oraz określone wyraźnie w SIWZ parametry mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty „równoważne” jednakże nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest zobowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset PLN). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …………………….. r. – do dnia ………………………… r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A lub dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach