Przetargi.pl
Zakup ciągnika wraz z osprzętem

Gmina Cyców ogłasza przetarg

  • Adres: 21-070 Cyców, ul. Chełmska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5677003, , fax. 0-82 5677200
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cyców
    ul. Chełmska 42
    21-070 Cyców, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5677003, , fax. 0-82 5677200
    REGON: 11019783600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika wraz z osprzętem. W ramach osprzętu planuje się zakupić wysięgnik wielofunkcyjny, piłę do cięcia gałęzi i krzaków, odmularkę do rowów. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zestaw minimalnych wymagalnych parametrów techniczno-użytkowych ciągnika oraz osprzętu został opisany w Załączniku Nr 7 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający w zależności od posiadanych środków finansowych przewiduje możliwość rezygnacji z zakupu części osprzętu określonego powyżej. 2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia: a) sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych, b) powinien posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do ruchu, c) Wykonawca zobligowany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Rolnicza 3, 21-070 Cyców. Przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu. d) Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualna regulacje po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. e) Wykonawca zobligowany będzie do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w miejscu garażowania sprzętu. Naprawa nastąpi do 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. f) Wszelkie koszty związane z serwisem i gwarancją ponosi Wykonawca, g) Serwis pogwarancyjny autoryzowany, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości od siedziby Zamawiającego do 45 km (w formularzu ofertowym należy wskazać dokładny adres). 3. Wymagania jakościowe/rozwiązania równoważne. a) Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazuje wymagania minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach co najmniej takich jak wskazano w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych. b) zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca musi dołączyć wypełniony Załącznik nr 8 do SIWZ z oferowanymi parametrami sprzętu. Do opisu można załączyć prospekty, materiały reklamowe, zdjęcia oferowanych sprzętów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach