Przetargi.pl
Wykonanie wszelkich prac i usług związanych z utrzymaniem ekranów akustycznych, będących w zarządzaniu Zamawiającego, położonych w granicach administracyjnych Gminy Lublin.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, Krochmalna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 665 700 , fax. 814 665 701
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    Krochmalna 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 665 700, fax. 814 665 701
    REGON: 60778879000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.lublin.eu/zdm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wszelkich prac i usług związanych z utrzymaniem ekranów akustycznych, będących w zarządzaniu Zamawiającego, położonych w granicach administracyjnych Gminy Lublin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie i konserwację ekranów akustycznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Lublina, polegające na: 1. Cyklicznej inspekcji i monitorowaniu ekranów akustycznych, polegającym na: 1.1. przeglądzie obu stron ekranów dokonywanym raz w tygodniu, 1.2. pisemnym zgłaszaniu Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych uszkodzeń i nieprawidłowości z podaniem orientacyjnego zakresu rzeczowego, 1.3. zawiadamianiu Zamawiającego oraz właściwego organu ścigania o uszkodzeniach ekranów akustycznych powstałych wskutek wypadków drogowych, aktów wandalizmu i innych zdarzeń, 1.4. zapewnieniu Zamawiającemu możliwości skorzystania samochodu dla potrzeb patrolowania ulic wyposażonych w ekrany. 2. Utrzymaniu czystości i estetyki ekranów akustycznych, oraz kompletności elementów zabezpieczeń dla ptaków w przypadku ekranów przezroczystych polegającej na: 2.1. usuwaniu graffiti z niezaimpregnowanych powierzchni gładkich – ekranów akustycznych wykonanych np. z przezroczystej płyty akustycznej Poli (metakrylan metylu), 2.2. usuwaniu graffiti z ekranów akustycznych typu „zielona ściana” wykonanych: warstwa zewnętrzna z siatki z polietylenu PEHD, warstwa wewnętrzna z powierzchniowo utwardzanej wełny mineralnej w welonie - poprzez zamalowanie farbą w kolorze istniejącego elementu ekranu, 2.3. usuwaniu graffiti z powierzchni metalowych: stalowych, stalowych ocynkowanych, oraz aluminiowych poprzez malowanie farbami odpowiednimi do rodzaju powierzchni, 2.4. usuwaniu graffiti z podmurówek ekranów akustycznych wykonanych z betonu poprzez zamalowanie odpowiednimi farbami, 2.5. usuwaniu graffiti z zaimpregnowanych powierzchni gładkich – ekranów akustycznych wykonanych np. z przezroczystej płyty akustycznej Poli (metakrylan metylu), 2.6. obustronnym myciu wysokociśnieniowym ekranów akustycznych wykonanych np. z przezroczystej płyty akustycznej Poli (metakrylan metylu), typu „zielona ściana”, oraz podmurówek betonowych w zależności od potrzeb wraz z konstrukcjami, 2.7. usuwaniu plakatów i nalepek z powierzchni ekranów akustycznych, 2.8. uzupełnianiu naklejek wizerunków sylwetek ptaków drapieżnych, pasków lub innych zabezpieczeń chroniących ptactwo przed kontaktem powierzchniami ekranów przezroczystych. 3. Utrzymaniu odpowiedniego stanu technicznego ekranów akustycznych, ich wyposażenia oraz i działania zapobiegawcze polegającego na: 3.1. wymianie lub naprawie słupa konstrukcyjnego, 3.2. wymianie lub naprawie podmurówki ( fundamentu dolnego ) ekranu akustycznego, 3.3. wymianie lub naprawie elementów wypełniających ekrany typu: przezroczysta płyta akustyczna Poli (metakrylan metylu), „ zielona ściana”, panele aluminiowe 3.4. wymianie lub naprawie siatki zewnętrznej w ekranach typu „ zielona ściana”, 3.5. wymianie lub naprawie skrzydeł bramki ekranów odbijających przezroczystych, 3.6. odnawianiu powłok malarskich i antykorozyjnych na powierzchniach: typu „zielona ściana”, betonowych, stalowych, stalowych ocynkowanych, aluminiowych, 3.7. wykonaniu bezbarwnej powłoki ochronnej, zabezpieczającej przed graffiti na powierzchni gładkiej, np. na przezroczystej płycie akustycznej Poli (metakrylan metylu) lub betonowej. 4. Innych działaniach – inne prace o charakterze robót odbiegających od opisanych i wyszczególnionych w Opisie czynności (zał. nr 7 do SIWZ) wymagające działań zabezpieczających miejsca zagrażające bezpieczeństwu użytkownikom drogi, oraz zapobiegających przyśpieszonej degradacji ekranów spowodowanej awariami elementów ich wyposażenia, nieprzewidzianymi skutkami wpływów atmosferycznych, wystąpieniem nietypowych zdarzeń, a także kradzieży i dewastacji. B. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazane i opisane w Opisie czynności (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50230000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: 2.1. określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); 2.2. jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt 2.1.) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartości bez kwoty podatku (VAT). Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Wycena ofertowa. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach