Przetargi.pl
Zakup ciągnika, przyczepy dwuosiowej i przyczepy hakowej na potrzeby selektywnej zbiórki odpadów realizowanej w Gminie Żółkiewka

Gmina Żółkiewka ogłasza przetarg

  • Adres: 22-335 Żółkiewka, ul. Het. Żółkiewskiego 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084/6831650
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żółkiewka
    ul. Het. Żółkiewskiego 2 2
    22-335 Żółkiewka, woj. lubelskie
    tel. 084/6831650
    REGON: 95037172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolkiewka.netbip.pl , www.zolkiewka.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika, przyczepy dwuosiowej i przyczepy hakowej na potrzeby selektywnej zbiórki odpadów realizowanej w Gminie Żółkiewka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup ciągnika, przyczepy dwuosiowej i przyczepy hakowej Zadanie 1: Ciągnik rolniczy typu np.: Zetor Proxima 85 lub równoważny, silnik o mocy minimum 82 KM, turbo doładowany, napęd na cztery koła (napęd 4x4), siedzenie boczne, radioodtwarzacz skrzynia z rewersem, maksymalna prędkość jazdy 40 km/h, obciążniki przednie 200 kg, obciążniki kół tylnych 150 kg, dodatkowo z przednim TUZ, trójkąt wyróżniający, zestaw narzędzi, apteczka pierwszej pomocy, radioodtwarzacz Zadanie 2: Przyczepa dwuosiowa np. typu Pronar T 653/1 lub równoważna: ładowność 5 ton, wywrót 3 stronny, jednoprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa, cięgło dyszla ? 50, koło zapasowe, plandeka ze stelażem Zadanie 3: Przyczepa hakowa (kontenerowa) typu np: Metal Tech PH-6 lub równoważna, do załadunku i przewożenia kontenerów typu KP7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty. Ocena będzie przeprowadzona oddzielnie dla każdego zadania. Zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. VI siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia tych warunków według formuły (spełnia-nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą. 1. Formularz oferty przetargowej- załącznik nr 1 do SIWZ 2. Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z nazwą producenta. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie powyższe oświadczenia i dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie wg pkt.VI siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zolkiewka.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach