Przetargi.pl
„ZAKUP CIĄGNIKA” ORAZ „ZAKUP REMONTERA” DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZAKUP CIĄGNIKA” ORAZ „ZAKUP REMONTERA” DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego (wersja drogowa) z ładowaczem czołowym oraz remontera drogowego na podwoziu kołowym dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy z podziałem na 2 zadania. 2.Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania, tj.: 1) Zadanie nr 1 – zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego (wersja drogowa) z ładowaczem czołowym dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy 2) zadanie nr 2 – zakup i dostawa remontera drogowego na podwoziu kołowym dla Powiatu Oleśnickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę zadanie/zadania. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rodz. 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 21 października 2019r. zwanej dalej siwz (Opis przedmiotu zamówienia), załącznik nr 3 i/lub 3.1. oraz załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” 2. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Zestawienie kosztów zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 do siwz – załącznik nr 3 i/lub 3.1. , 2) Specyfikacje techniczne zaoferowanego sprzętu – dotyczy zadnia nr 1 i nr 2 UWAGA! Nie załączenie dokumentów o których mowa w pkt 1 i 2 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 4) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 5) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 7) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 8) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r, poz. 700 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach