Przetargi.pl
Zakup ciągnika dla potrzeb Miasta i Gminy Skępe

Miasto i Gmina Skępe ogłasza przetarg

  • Adres: 87-630 Skępe, ul. Kościelna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 878 521 , fax. 542 877 204
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Skępe
    ul. Kościelna 2
    87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 878 521, fax. 542 877 204
    REGON: 91086656000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika dla potrzeb Miasta i Gminy Skępe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego ciągnika rolniczego 2. Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany ciągnik: 1) ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 r., 2) dostawa do siedziby zamawiającego: 87-630 Skępe ul. Komunalna, 3) homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny, 4) wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, 5) instrukcja obsługi w języku polskim. 3. Informacje ogólne: 1) Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła), 2) Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu; czas trwania szkolenia – co najmniej 5 godzin. 4. Silnik: 1) wysokoprężny o mocy w przedziale 105 – 115 KM, 2) liczba cylindrów 4, 3) silnik spełniający normy emisji spalin: min. Euro 4. 5. Napęd: 1) ilość biegów: min. 15P/15T, 2) rewers sterowany elektrohydraulicznie, 3) napęd 4x4 koła załączany elektrohydraulicznie. 6. Układ hydrauliczny i WOM: 1) blokada mechanizmu różnicowego załączana hydraulicznie, 2) obroty WOM: 540/540E/1000 obr/min, 3) wydajność pompy hydraulicznej do zasilania tylnego TUZ: min. 80 l/min, 4) udźwig: min. 5300 kg, 5) liczba rozdzielaczy hydraulicznych: min. 3. 7. Kabina: 1) homologacja na dwie osoby w kabinie, 2) fotel operatora pneumatyczny + siedzenie pasażera, 3) fotel pasażera musi spełniać minimum wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, 4) klimatyzacja i ogrzewanie, 5) kabina amortyzowana, 6) liczba halogenów roboczych w technologii LED: min. 8, 7) instalacja pneumatyczna 1-2 obwodowa, 8) wycieraczki przedniej oraz tylnej szyby. 8. Pozostałe wymagania: 1) górny zaczep automatyczny oraz dolny zaczep rolniczy, 2) przedni podnośnik TUZ z dodatkową parą hydrauliki, 3) ogumienie przód o szerokości min. 440 mm, 4) ogumienie tył o szerokości min. 540 mm, 5) światło ostrzegawcze o barwie pomarańczowej. 9. Wyposażenie: 1) gaśnica, 2) trójkąt ostrzegawczy. 10. Wymagania gwarancyjne i serwisowe: 1) oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim, 2) ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z gospodarką komunalną na terenie Miasta i Gminy Skępe. Ciągnik nie jest przeznaczony do użytkowania komercyjnego i prac rolniczych, 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik na okres co najmniej 12 miesięcy liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi wykonawca, 4) podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych, 5) czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne, 6) maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia, 7) wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt wykonawcy, 8) koszty transportu do Zamawiającego ponosi wykonawca, 9) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania, przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym na miejscu u Zamawiającego, 10) przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia, wzorem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty. 11. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu i wyposażenia służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianego sprzętu i wyposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) w stosunku do produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty określone za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisując przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i wyposażenie spełniają wymogi określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne wymaganym przez Zamawiającego. 12. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 16700000-2 Ciągniki 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 14. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 3) Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo na części zamówienia wymienione w ofercie przetargowej jedynie w trybie określonym w art. 647¹ Kodeksu cywilnego. Nie wyraża się zgody na powierzenie całości lub części dostaw lub usług podwykonawcy w innym trybie, bez względu na to, czy Zamawiający powziął i kiedy powziął informację o takim powierzeniu. Zamawiający ma prawo żądania usunięcia podwykonawcy, na którego nie wyraził zgody. Do zawierania umów o podwykonawstwo oraz rozliczeń z tego tytułu stosuje się również zapisy art. 143a – 143c ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one działaniami, zaniechaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego Wykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników. 5) Pozostałe warunki dotyczące podwykonawstwa określa wzór umowy – załącznik nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty zgodny z załączonym wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ) /Wymagana forma dokumentu – oryginał/; 2) Wypełniona i podpisana Karta informacyjna zgodna z załączonym wzorem (załącznik nr 1a do SIWZ) /Wymagana forma dokumentu – oryginał/; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach