Przetargi.pl
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jedwabno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2021 roku”

Gmina Jedwabno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-122 Jedwabno, ul. Warmińska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 621-30-80 , fax. (89) 621-30-94
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedwabno
    ul. Warmińska 2
    12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 621-30-80, fax. (89) 621-30-94
    REGON: 53562300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jedwabno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jedwabno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2021 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Jedwabno w roku kalendarzowym 2021 w miesiącach od lutego do czerwca i od września do grudnia dojeżdżających do Zespołu Szkół w Jedwabnie, ul. Polna 1 – łącznie 9 miesięcy. 2) Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j Dz. U. z 2020r. poz. 910 z poźn. zm.) b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 60), c) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 8, z późn. zm.), d) przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r., poz. 2022, z późn. zm.). 3) Godziny dowożenia i odwożenia uczniów w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie, w szczególności w dni świąteczne, o czym Wykonawca poinformowany zostanie z 7-dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego. 4). Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Powyższe może także wynikać w szczególności z sytuacji związanej z pandemią i wprowadzonymi obostrzeniami. W związku z powyższym w przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych. 5). Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych na każdy miesiąc, po otrzymaniu zamówienia na określoną ilość biletów od Zamawiającego. 6). Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania realizowane będą od poniedziałku do piątku w miesiącach luty- grudzień 2021 r., w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 i 2021/2022. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. 7). Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia – dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów. 8). Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: a) pojazdów sprawnych technicznie. Autobusy zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i czystości pojazdów zapewniających komfort jazdy c) kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami d) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów e) w przypadku awarii autobusu, zapewnienie zastępczego środka transportu f) opieki nad dziećmi podczas ich przewozu - Wykonawca zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu. Kierowca nie może być opiekunem. Wykonawca nie może przystąpić do wykonania usług będących przedmiotem umowy bez obecności opiekuna. g) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków opisanych w SIWZ h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie lub innych czynności pozostających w związku z umową. i) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy. W trakcie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy). 9). Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia t.j: kierowanie pojazdami, opieka nad dowożonymi uczniami, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 10). Zamówienie obejmuje osiem części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22459000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach