Przetargi.pl
Zakup bezgotówkowy za pomocą magnetycznych kart flotowych na stacjach benzynowych na terytorium RP, benzyny bezołowiowej Pb 95 i Pb 98 do samochodów użytkowanych przez ANR BP

Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-215 Warszawa, ul. Dolańskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8606509, 8606519 , fax. 22 8606518
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa
    ul. Dolańskiego 2 2
    00-215 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8606509, 8606519, fax. 22 8606518
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup bezgotówkowy za pomocą magnetycznych kart flotowych na stacjach benzynowych na terytorium RP, benzyny bezołowiowej Pb 95 i Pb 98 do samochodów użytkowanych przez ANR BP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup, na stacjach benzynowych RP, benzyny bezołowiowej Pb 95 i Pb 98 do osobowych samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych w systemie bezgotówkowym na podstawie magnetycznych kart flotowych. 1. Zakup paliw objętych postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbywał będzie się na podstawie 28 magnetycznych kart flotowych (po dwie karty dla każdego środka transportu wydanych nieodpłatnie Zamawiającemu) w systemie bezgotówkowym. 2. Wykonawca wyda również Zamawiającemu nieodpłatnie, w okresie obowiązywania umowy, dodatkowe magnetyczne karty flotowe w przypadku: - zakupu i wprowadzenia do eksploatacji u Zamawiającego nowych samochodów służbowych, - zniszczenia lub zgubienia starych magnetycznych kart flotowych przez pracowników Zamawiającego. 3. Magnetyczne karty flotowe będą służyły tylko i wyłącznie do zakupu paliw. 4. Benzyny bezołowiowe muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz norm: PN - EN ISO 4259, 5. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliwowe, czynne całodobowo, równomiernie rozłożone jedna od drugiej w całej RP w promieniu max. 100 km. przy pokryciu całego terytorium Polski i akceptujące bezgotówkowe magnetyczne karty flotowe Wykonawcy. 6. W wyniku niniejszego postępowania, Zamawiający przewiduje zakup około: 6 000 litrów paliwa Pb 95 oraz 38 500 litrów paliwa Pb 98. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od odbioru dostawy w każdej pozycji asortymentowej do 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 8. Każda transakcja zakupu paliwa przez kierowcę Zamawiającego musi być potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez Wykonawcę np.: wydrukiem z kasy lub z terminala. Kierowca Zamawiającego po sprawdzeniu prawidłowości danych w nim zawartych potwierdzi dokonanie transakcji złożeniem podpisu na 2 egzemplarzach dowodu sprzedaży i otrzyma jeden z nich. 9. Termin realizacji zamówienia od dnia 01.01.2011 do 31.12.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach