Przetargi.pl
Zakup bezgotówkowy przy użyciu kart elektronicznych paliw płynnych oraz materiałów do pojazdów samochodowych Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej

Zakład Gospodarki Komunalnej w Widuchowej ogłasza przetarg

  • Adres: 74-120 Widuchowa, ul. Żeromskiego 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 4167162 , fax. 0-91 4321341
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Widuchowej
    ul. Żeromskiego 9 9
    74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 4167162, fax. 0-91 4321341
    REGON: 81004034300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup bezgotówkowy przy użyciu kart elektronicznych paliw płynnych oraz materiałów do pojazdów samochodowych Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup bezgotówkowy przy użyciu kart elektronicznych benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95, oleju napędowego, gazu płynnego propan-butan oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych Zakładu Gospodarki Komunalnej w Widuchowej. 1 Wspólny Słownik Zamówień : Kod 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa Kod 09.13.41.00-8 Olej napędowy Kod 09.12.20.00-0 gaz płynny propan-butan Kod 09.13.42.30-8 biodiesel 2 Podstawowym przedmiotem zamówienia jest zakup: a) benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 zgodnej z normą PN-EN 228 w szacunkowej ilości 800 litrów na rok, b) oleju napędowego ON zgodnego z normą PN-EN 590 w szacunkowej ilości 25000 litrów na rok. c) gazu płynnego propan-butan zgodnie z normą PN-EN 589 w szacunkowej ilości 3.000 litrów na rok d) biodiesel w szacunkowej ilości 8.000 litrów na rok e) materiałów eksploatacyjnych, w tym: 1 oleje do pojazdów silnikowych, 2 płyny eksploatacyjne, 3 drobne materiały wymienne np. żarówki, bezpieczniki itp., Wskazane powyżej paliwa sprzedawane Zamawiającemu, odpowiadać muszą wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 sierpnia 2004r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2004r. Nr 192, póz. 1969 ). 3 Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających ze świadczonych usług, indywidualnie dla każdego samochodu, z wykorzystaniem kart elektronicznych umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 4 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję sprzedanego oleju napędowego, benzyny bezołowiowej gazu płynnego propan-butan oraz materiałów eksploatacyjnych na wykazie zbiorczym, przesyłanym w formie raportu elektronicznego na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail niezwłocznie po wygenerowaniu się w Systemie faktury VAT, usystematyzowanym wg kolejności dat zakupu, zawierającym następujące dane: data przeprowadzenia dokonywanych transakcji, numery rejestracyjne pojazdów, nazwisko i imię pobierającego paliwo lub nr karty elektronicznej w przypadku zakupu na podstawie wydanych kart, ilości i cenę zakupionych paliw i dołączać wspomnianą ewidencję do każdej faktury 5 Zamawiający dokonywał będzie zakupu paliw w stacjach paliwowych należących do Wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze województwa zachodniopomorskiego, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa, ze szczególnym uwzględnieniem miejscowości Widuchowa. 6 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kart elektronicznych w terminie 14 dni po podpisaniu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Prawa Zamówień publicznych Zamawiający nie będzie pobierał wadium w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniaj ą określone warunki, w tym: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 aktualną w terminie składania ofert koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153, póz. 1504 z późniejszymi zmianami), 3 są uprawnieni do prowadzenia sprzedaży detalicznej paliwa i prowadzą taką sprzedaż na terenie województwa zachodniopomorskiego ze szczególnym uwzględnieniem miejscowości Widuchowa, przy użyciu kart umożliwiających dokonywanie bezgotówkowych transakcji i oferujące w ciągłej sprzedaży pełen asortyment paliw i materiałów eksploatacyjnych wymieniony w pkt. 1.3, 4 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5 znajduj ą się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 1.5.2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz.U.00.94.1037), c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), wykonawcy ci są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć) - jeżeli oferta wykonawców tych zostanie wybrana zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców , d) wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) podpisującej (ych) ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. l .5.l lit. a) - c), e) koncesja na dystrybucję i sprzedaż paliwa, f) oświadczenie wykonawcy, iż prowadzi sprzedaż paliwa na terenie województwa zachodniopomorskiego ze szczególnym uwzględnieniem miejscowości Widuchowa, przy użyciu kart umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 1.5 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji. 1.5.3 Wykonawca zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wielkość upustu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.widuchowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach