Przetargi.pl
4/POSTP./09

Zakład Karny Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, ul. Zamkowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4326600 , fax. 091 4326604
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nowogard
    ul. Zamkowa 7 7
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4326600, fax. 091 4326604
    REGON: 00032041400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4/POSTP./09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - usługa w postaci przeprowadzenia kursu przyuczenia do zawodu Monter stolarki PCV. Szkolenie winno obejmować ok. 25 godzin zajęć teoretycznych i ok. 65 godzin zajęć praktycznych. 2. Program szkolenia winien zawierać wiadomości teoretyczne i praktyczne do wykonywania prac pomocniczych przy: 1. Pomiarowaniu, 2. Wstawianiu i obrabianiu stolarki PCV, 3. Czytaniu rysunków technicznych wykorzystywanych przy pracach stolarskich, 4. Obsłudze prostych maszyn wykorzystywanych przy pracach stolarskich, 5. W ramach kursu należy zapoznać uczestników kursu z zagadnieniami z zakresu materiałoznawstwa i przepisami BHP, 6. Egzamin końcowy z zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. W ramach prowadzonego kursu przyuczenia do zawodu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: - niezbędnych materiałów piśmienniczych, - stosownych środków ochrony BHP i ubrań roboczych dla osób szkolonych, - niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych narzędzi i materiałów ( w tym również okien). 4. Całkowity koszt materiałów określonych w ust. 3 nie powinien przekroczyć 30% wartości kursu. 5. W ramach zajęć praktycznych kursu wykonawca przeprowadzi wymianę okien na terenie Zakładu Karnego w Nowogardzie w miejscach określonych przez Zamawiającego przy wykorzystaniu materiałów określonych w załączniku nr 6. Kurs winien obejmować wymianę 8 okien o parametrach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. Jednocześnie zamawiający informuje, iż podane z załączniku 4 wymiary są wartościami przybliżonymi. Wykonawca zobowiązany jest przed realizacją przedmiotu zamówienia do wykonania szczegółowych pomiarów otworów okiennych. 6. W ramach prowadzonego kursu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom szkolonym ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 7. W ramach prowadzonego kursu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom skierowanym na kurs profilaktycznych badań lekarskich. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie uprawnień do pracy w zawodzie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt. 5 niniejszej specyfikacji 6) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 7) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 5. wzór umowy załącznik nr 2. 6. wpis do ewidencji instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy dla miejsca wykonywania działalności przez Wykonawcę Wojewódzki Urząd Pracy lub wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach