Zespół Szkół w Łysowie ogłasza przetarg
- Adres: 08-109 Przesmyki,
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 64 127 28 , fax. 25 64 127 28
- Data zamieszczenia: 2013-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Łysowie
08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie
tel. 25 64 127 28, fax. 25 64 127 28
REGON: 14008069000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslysow.w.interia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup artykułów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z dostawą do siedziby Zespołu Szkół w Łysowie, sukcesywnie według potrzeb zamawiającego na rok szkolny 2013/2014. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup artykułów spożywczych do stołówki szkolnej wraz z dostawą do siedziby Zespołu Szkół w Łysowie wg podziału na części zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV z podziałem na części: Część 1 : dostawa mięsa i wędlin CPV: 15 13 11 10 - 9 Część 2 : dostawa różnych produktów spożywczych (bez przypraw i koncentratów) CPV: 15 80 00 00 - 6 Część 3 : dostawa warzyw, owoców, kiszonek CPV: 15 30 00 00 - 1 Część 4 : dostawa ryb i przetworów rybnych CPV: 15 22 00 00 - 6 Część 5 : dostawa produktów mleczarskich i jaj CPV: 15 50 00 00 - 3 Część 6 : dostawa przypraw i przypraw korzennych CPV: 15 87 00 00 - 7 Część 7 : dostawa pieczywa CPV: 15 81 00 00 -9 Część 8: dostawa dań gotowych CPV: 15 89 43 00 - 4 Część 9: dostawa drobiu CPV: 15 11 20 00 - 6 Część 10: dostawa warzyw mrożonych CPV: 15 33 11 70 - 9 Ilość asortymentu i dostawy w/w artykułów spożywczych jest podana w załączniku formularza ofertowego, jest zblizona do potrzeb i może ulegać zmianom w celu dostosowania do bieżących potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Łysowie. Szacunkowa wielkość dostawy określona została w ofertach i umowach SIWZ, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniona w wysokości 50% w zakresie ilości danego asortymentu. Dostawa artykułów spożywczych będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych telefonicznie lub faksem na minimum 1 dzień wcześniej przed wymagana dostawą. Dowóz zamawianych artykułów do stołówki szkolnej będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawczanych produktów w przypadku ich złej jakości. Termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 14 dni od dnia dostawy w przypadku nabiału oraz 30 dni w przypadku innych artykułów spożywczych. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywienia odpowiadającym normą jakościowym, udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów. Wykonawca zabezpiecza należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za asortyment i jakość zamawianego towaru. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych artykułów oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zslysow.w.interia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w żywność wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych im. Adama Mickiewicza w Mrozach, ul. Licealna 3 z dostawą do zamawiającego na koszt oferenta
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach w okresie od 01.09.2016 do 10.02.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Dodano: 2016-07-05 - IFPS/21/16
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-06-20