Powiat Wschowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-400 Wschowa, ul. Plac Kosynierów 1c
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 065 5404800 , fax. 065 5401932
- Data zamieszczenia: 2012-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
ul. Plac Kosynierów 1c 1c
67-400 Wschowa, woj. lubuskie
tel. 065 5404800, fax. 065 5401932
REGON: 97794584700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie w roku 2012 - pakiet nr... - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych w 2012 roku do Starostwa Powiatowego we Wschowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery pakiety: Pakiet nr 1: drobne artykuły biurowe wymienione w formularzu cenowym nr 1 a Pakiet nr 2: papier do kserokopiarek i drukarek wymieniony w formularzu cenowym nr 1 b Pakiet nr 3: tonery, tusze, taśmy do drukarek, kserokopiarek i faxów, płyty CD R, wymienione w formularzu cenowym nr 1 c, Pakiet nr 4: artykuły do urządzenia Oce, wymienione w formularzu cenowym nr 1 d, Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż zamówionych towarów, dostarczenie i rozładunek do budynku Starostwa. Dostawa artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego we Wschowie, nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia zamówienia. Koszt wykonania wszystkich czynności powyżej zawiera się w oferowanej cenie. Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, nie mogą powodować utraty gwarancji i muszą być honorowane przez serwis producenta. Zamawiający żąda oryginalnych produktów i opakowań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wschowa.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych, papieru do drukowania oraz oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Dodano: 2016-04-29 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PISMIENNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 21/PN/2016.
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu
Dodano: 2016-03-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa artykułów papierniczo-biurowych i nośników danych - płyc CD-DVD na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Szprotawie, Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie, oraz Szkół i Przedszkoli z terenu gminy Szprotawie w roku 2016.
Dodano: 2015-12-03 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I PRZEDMIOTÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 78/PN/2015.
Dodano: 2015-09-02 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-08-13