Przetargi.pl
Zakup aparatury medycznej - ULTRASONOGRAFU

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-360 Poraj, ul. Jasna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3145251 , fax. 034 3145006
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Jasna 21 21
    42-360 Poraj, woj. śląskie
    tel. 034 3145251, fax. 034 3145006
    REGON: 00054519400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poraj.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatury medycznej - ULTRASONOGRAFU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa aparatury medycznej - ULTRASONOGRAFU
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . Wymagania w tym zakresie będą spełnione jeżeli: 1/z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,załączonej do oferty i wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy zdolnej do wykonania zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2/. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a/. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie. /co najmniej 1 dostawę urządzenia wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o wartości brutto nie niższej niż 70 000 zł / 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego b/Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 70 000 ,00 zł. 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty - wg wzoru załączonego druku, / zał. nr 2 do s.i.w.z./ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie zgodne z art. 22ustawy Pzp. - Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie. /co najmniej 1 dostawę urządzenia wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ licząc wstecz od dnia otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o wartości brutto nie niższej niż 70 000 zł / -zał. Nr. 4 7 .Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - dostarczyć w sytuacji ,gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym udostępnionym od innych podmiotów. 8. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia - dostarczyć w sytuacji ,gdy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia od innych podmiotów. 9. Wykonawca dostarczy aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 70 000 ,00 zł. 10. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego powinien dostarczyć: a/ Świadectwo dopuszczenia aparatury do obrotu i używania na rynku polskim lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. b/ Katalog, ulotka lub inny dokument przedstawiający zaoferowany przedmiot zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poraj.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach