Przetargi.pl
Zakup aparatów telefonii komórkowej oraz tabletów dla sądów apelacji poznańskiej

Sąd Apelacyjny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61693 Poznań, ul. Trójpole
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8274500, 8274588 , fax. 618 226 420
  • Data zamieszczenia: 2017-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
    ul. Trójpole 21
    61693 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8274500, 8274588, fax. 618 226 420
    REGON: 481842400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi2@poznan.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatów telefonii komórkowej oraz tabletów dla sądów apelacji poznańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: 1. Aparat do telefonii komórkowej typ 1 – standardowy w ilości 31 szt.; 2. Aparat do telefonii komórkowej typ 2 – ponadstandardowy w ilości 40 szt.; 3. Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy w ilości 41 szt.; 4. Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy w ilości 26 szt.; 5. Tablet typ 3 – ponadstandardowy w ilości 2 szt. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji: W zakresie części od 1 do 4 – minimalny, wymagany okres gwarancji – 2 lata; W zakresie części nr 5 – minimalny, wymagany okres gwarancji – 1 rok
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32250000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej dla każdej z części zamówienia w wysokości: dla części 1- 250,00 zł, słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych; dla części 2 – 950,00 zł słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych; dla części 3 – 1 600,00 zł słownie: jeden tysiąc sześćset złotych dla części 4 – 1 450,00 zł słownie: jeden tysiąc czterysta pięćdziesiąt złotych dla części 5 – 100,00 zł słownie: sto złotych 8.2 W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę realizacji więcej niż jednej części, zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości łącznej za wybrane części. 8.3 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie podmiotu na zasobach, którego Wykonawca będzie polegał na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.5 SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi on udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 4) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach