Przetargi.pl
Zakup aparatów do telefonii komórkowej oraz tabletów dla sądów apelacji poznańskiej

Sąd Apelacyjny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61693 Poznań, ul. Trójpole
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8274500, 8274588 , fax. 618 226 420
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
    ul. Trójpole 21
    61693 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8274500, 8274588, fax. 618 226 420
    REGON: 481842400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poznan.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatów do telefonii komórkowej oraz tabletów dla sądów apelacji poznańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatów do telefonii komórkowej oraz tabletów dla sądów apelacji poznańskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: 1. Aparat do telefonii komórkowej typ 1 – standardowy w ilości 15 szt.; minimalny okres gwarancji – 2 lata; punktowany w kryteriach oceny ofert 2. Aparat do telefonii komórkowej typ 2 – ponadstandardowy w ilości 51 szt.; minimalny okres gwarancji – 2 lata; punktowany w kryteriach oceny ofert 3. Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy w ilości 76 szt.; minimalny okres gwarancji – 2 lata; punktowany w kryteriach oceny ofert 4. Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy w ilości 26 szt.; minimalny okres gwarancji – 2 lata; punktowany w kryteriach oceny ofert 5. Tablet typ 2 – ponadstandardowy w ilości 11szt. minimalny okres gwarancji – 1 rok. Prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby sądów oraz zagwarantowane środki finansowe. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie części od 1 do 4 tj.: Cz.1. Aparat do telefonii komórkowej typ 1 – standardowy – do łącznej ilości 5 szt. Cz.2. Aparat do telefonii komórkowej typ 2 – ponadstandardowy – do łącznej ilości 5 szt. Cz.3. Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy – do łącznej ilości 5 szt. Cz.4. Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy – do łącznej ilości 5 szt. Dostawa urządzeń w ramach prawa opcji będzie realizowana do sądów z terenu apelacji poznańskiej. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30.11.2018 roku. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Cena jednostkowa podczas realizacji prawa opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego. Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do 30 dni. Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu prawa opcji przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji: W zakresie części od 1 do 4 – minimalny, wymagany okres gwarancji – 2 lata; W zakresie części nr 5 – minimalny, wymagany okres gwarancji – 1 rok Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia podstawowego do poszczególnych lokalizacji wraz z adresami dostaw wskazano w Wykazie lokalizacji dostaw stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32250000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej dla każdej z części zamówienia w wysokości: dla części 1- 200,00 zł, słownie: dwieście złotych; dla części 2 – 1.000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych; dla części 3 – 3.300,00 zł słownie: trzy tysiące trzysta złotych dla części 4 – 1.800,00 zł słownie: jeden tysiąc osiemset złotych dla części 5 – 650,00 zł słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę realizacji więcej niż jednej części, zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości łącznej za wybrane części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach (zdolnościach technicznych lub zawodowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Wykonawca, który w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany na stronie internetowej (www.poznan.sa.gov.pl) wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym załączniku nr 3 do SIWZ. Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach