Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7736301 , fax. 17 7800552
- Data zamieszczenia: 2020-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7736301, fax. 17 7800552
REGON: 83136426200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie-mielec.pl/ https://pogotowie-mielec.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ambulansu typu C z wyposażeniem na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 szt. ambulansu typu C z wyposażeniem na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.1. Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2020 ambulansu drogowego typu C z zabudową części medycznej, spełniających wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN EN 1789+A2:2015-01. 1.2. Oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. 2020 poz. 110 ze. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U. 2016 poz. 2022), obowiązujących norm PN 1789 dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) lub równoważne. 1.3. Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia. 1.4. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. 2015 poz. 1475), Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN EN 1789. Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. 1.5. Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz być zgodne i spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.). 1.6. Dostarczony ambulans oraz sprzęt medyczny powinny być nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. 1.7. Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 1.8. Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: a) mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, b) powłoki lakiernicze – min. 24 miesiące, c) perforacja korozyjna elementów nadwozia – min. 84 miesiące, d) na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące, przeglądy gwarancyjne bezpłatne co 12 miesięcy - 2 przeglądy w okresie 2 lat. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji – max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72 godzin. e) Na wyposażenie medyczne – min. 24 miesiące, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Ofertę według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Formularz parametrów wymaganych (techniczno-użytkowych), sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie wstępne Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. W związku z krótkim terminem realizacji zamówienia Zamawiający wskazuje, że w celu przyspieszenia procedury przetargowej, Wykonawcy do oferty mogą załączyć dokumenty wskazane w sekcji III.4), III.5) i III.6) Ogłoszenia. W przeciwnym razie Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia tych dokumentów. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może przedmiotowe oświadczenie załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ambulansu typu „C” wraz z wyposażeniem medycznym dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-01-04 - Zakup ambulansu medycznego typu B przystosowanego do pracy w trudnych warunkach górskich na bazie samochodu z napędem 4x4, podwyższonym zawieszeniem dla podstacji Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2020-12-02 - dostawa używanego ambulansu typu C
Dodano: 2020-04-28 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z wyposażeniem na potrzeby Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2019-09-10 - Dostawa karetki pogotowia dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
Dodano: 2019-06-28 - na zakup i dostawę 3 szt. używanych ambulansów sanitarnych typu C lub B wg PN EN 1789 wraz z wyposażeniem dla Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2019-06-14 - Dostawa karetki pogotowia dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
Dodano: 2019-06-10 - zakup i dostawa 3 szt. ambulansów sanitarnych typu C wg PN EN 1789+A2 :2015-01 wraz z wyposażeniem dla BPR SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2019-06-06 - Zakup ambulansu typu C z wyposażeniem na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu
Dodano: 2019-05-17 - Dostawa 2 szt. ambulansów typu „C” powyżej 3,5t- dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4
Dodano: 2019-04-08