Przetargi.pl
ZAKUP AMBULANSU SANITARNEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO W PRZEMYŚLU SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 784403454
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO W PRZEMYŚLU SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
    Słowackiego 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 784403454
    REGON: 369600814
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wsprprzemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP AMBULANSU SANITARNEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem typu C z napędem na dwie osie (4x4) przeznaczony do wykonywania działalności leczniczej polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych przez Wojewódzką Stacje Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu SP ZOZ . Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieotrzymania środków od podmiotu tworzącego na sfinalizowanie całości zamówienia art. 93 ust. 1a ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie złotych dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP SA I Oddział w Przemyślu o nr: 81 1020 4274 0000 1002 0077 3820 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej kopię dokumentu należy wpiąć do oferty, a oryginał w osobnej „koszulce” dołączyć do oferty, w przypadku dokonania przelewu prosimy o dołączenie kserokopii dowodu przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 3. Parafowany wzór umowy wg Załącznika nr 5, 4. Opis przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 6 5. Formularz asortymentowo-cenowy wg Załącznika nr 7 - w tabelach arkusza Excel wykonawca powinien wpisać dla każdego oferowanego produktu liczbowo cenę jednostkową netto i liczbowo wartość VAT( UWAGA: nie wpisywać symbolu %). Pozostałe wartości wyliczane są automatycznie za pomocą formuł. 6. formularz gwarancji i organizacji serwisu oferowanego ambulansu - załącznik nr 8. 7. zestawienie ocenianych parametrów technicznych (PUNKTOWANYCH/NIE WYMAGANYCH - załącznik nr 9. 8. Dokumenty wskazane w rozdz. IV

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach