Przetargi.pl
Dostawa ambulansu typu A1 dla SPGZOZ w Rymanowie

Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, Ul. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134355004 , fax. 134356004
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Ul. Piłsudskiego 2
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 134355004, fax. 134356004
    REGON: 37044208500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dyrektor.spgzoz@rymanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu typu A1 dla SPGZOZ w Rymanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu A1 wraz z wyposażeniem (pojazd i wyposażenie medyczne muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2020 r.) o parametrach technicznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego oraz świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, b) Wykonawca wraz z pojazdem przekaże: 1) Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany – ambulans Typu A1 oraz inne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu, 2) Deklarację zgodności producenta z normą PN EN 1789, 3) Kartę pojazdu, 4) Książkę serwisową, 5) Instrukcję obsługi w języku polskim, 6) Dwa komplety kluczyków, 7) Kartę gwarancyjną pojazdu oraz urządzeń zamontowanych w pojeździe, 8) Karty gwarancyjne i paszporty techniczne sprzętu medycznego. c) Wykonawca zapewni samochód zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 14 dni. 3.3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w następującym zakresie: 1) na kompletny pojazd wraz z wyposażeniem medycznym: min.2 lata, 2) na powłokę lakierniczą: min. 3 lata, 3) na perforację nadwozia: min. 12 lat. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 3.5.Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia musi obejmować również wszelkie koszty związane z dostawą ambulansu do siedziby Zamawiającego. 3.6. Serwis pojazdu w okresie gwarancyjnym będzie wykonywany w ASO dla pojazdu bazowego na koszt Wykonawcy. Serwis wyposażenia medycznego w okresie gwarancyjnym będzie się odbywał w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów (jeśli dotyczy) 2. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ– opis przedmiotu zamówienia. 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 4. Zobowiązanie podmiotów trzecich (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach