Przetargi.pl
Zakup ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem dla SPZOZ w Łukowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem dla SPZOZ w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia i certyfikaty dopuszczające oferowany sprzęt do obrotu na terenie RP i do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. 1. Oferowany ambulans w szczególności musi: a) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019 r., kompletny, oznakowany i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, b) być nieużywany – tzn. nie będący przedmiotem wystaw i prezentacji lub pokazu, wolny od wad fizycznych i prawnych, c) spełniać warunki określone w w obowiązującym rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z pózn.zm.). oraz wymagania określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2018, poz.1251 z pózn.zm.), d) spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 w tym w odniesieniu do jej wyposażenia), e) spełniać wymogi techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r., poz. 1990 z pózn.zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, f) posiadać świadectwo homologacji na pojazd bazowy, wystawiony zgodnie z ww. przepisami, g) posiadać świadectwo homologacji na pojazd skompletowany – M1/pojazd specjalny – karetka sanitarna, wystawione zgodnie z ww. przepisami, h) gwarantować bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniać wymagany poziom świadczonych usług medycznych, i) oferowany ambulans wraz ze sprzętem medycznym musi spełniać wymagania norm PN EN 1789+A2:2015 (w zakresie ambulansu typu C) i PN EN 1865 -. Pojazd fabrycznie nowy. 2. Wykonana adaptacja pojazdu pod ambulans nie może powodować ograniczeń praw wynikających z fabrycznej gwarancji. 3. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, oraz przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego ambulansu. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim, Instrukcję użytkowania w języku polskim, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, paszporty techniczne sprzętu medycznego, dokumentacje dot. Zabudowy przedziału medycznego. 5. opłacone ubezpieczenie (OC,AC,NW, assistance) na cały rok, na warunkach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 5 500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2. Wymagane parametry techniczne ambulansu (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 4). 6. Oświadczenie, że Wykonawca posiada lub zapewni autoryzowany serwis wraz z wykazem i adresami placówek serwisowych. 7. Świadectwo homologacji (bez załączników).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach