Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług doradczych i ekspertyz dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 3 częsci. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług doradczych i ekspertyz dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 3 częsci: Część 1 – wykonanie usług doradczych i wspomagających proces budowania sieci monitoringu gazów – opracowanie automatycznego systemu usuwania wilgoci z wykraplaczy dla Katedry Energetyki i Środków Transportu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – wykonanie usług doradczych i wspomagających proces budowy sieci monitoringu gazów – opracowanie metod porównawczej i jakościowej oceny składu gazów uwalnianych z budynków hodowlanych dla Katedry Energetyki i Środków Transportu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – wykonanie ekspertyzy – bilans energetycznego wykorzystania metanu i amoniaku dla Katedry Energetyki i Środków Transportu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby: 1/ Wykonawca wykonywał usługę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do SIWZ, 2/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną przez niego usługę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginały musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. (jeżeli dotyczy) 3.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa nadzoru nad badaniem klinicznym
Dodano: 2021-11-19 - Usługa ekspercka obejmująca przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. Ewaluacja ex-ante projektu Strategii Rozwoju Województwa Lubelskiego do 2030 roku.
Dodano: 2021-02-15 - Usługa wsparcia eksperckiego, doradczego i konsultingowego w obszarze instrumentów terytorialnych oraz Programu Województwa Lubelskiego na lata 2021-2027
Dodano: 2021-01-18 - Usługa ekspercka obejmująca przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. Ewaluacja ex-ante projektu Strategii Rozwoju Województwa Lubelskiego do 2030 roku
Dodano: 2020-12-10 - Usługa wsparcia eksperckiego, doradczego i konsultingowego w obszarze instrumentów terytorialnych oraz Programu Województwa Lubelskiego na lata 2021-2027
Dodano: 2020-12-04 - Usługa ekspercka w ramach projektu AgroRES – Investing in Renewable Energies for Agriculture (Program Interreg Europa 2014-2020)
Dodano: 2020-08-21 - Usługa ekspercka w ramach projektu ENES-CE „Collaboration between public bodies and citizen energy groups in implementing local energy strategies in Central Europe” (Program Interreg Europa Środkowa 2014-2020)
Dodano: 2020-06-09 - Zakup kompleksowej usługi eksperckiej w ramach projektu EURE – Effectiveness of Environmental Urban policies to improve Resources Efficiency (Program Interreg Europa 2014-2020). [OP-IV.272.9.2020.LK]
Dodano: 2020-02-05 - Zakup kompleksowej usługi eksperckiej w ramach projektu EURE – Effectiveness of Environmental Urban policies to improve Resources Efficiency (Program Interreg Europa 2014-2020) [OP-IV.272.3.2020.LK]
Dodano: 2020-01-20 - Opracowanie i dostarczenie „Analizy potencjału i możliwości rozwoju inwestycji i komercjalizacji w obszarze fotoniki w województwie lubelskim”[OP-IV.272.108.2018.LK]
Dodano: 2018-09-19