Przetargi.pl
ZAKUP AMBULANSÓW NA POTRZEBY ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO

WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO W PRZEMYŚLU SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 784403454, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO W PRZEMYŚLU SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
    Słowackiego 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 784403454, , fax. -
    REGON: 36960081400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wsprprzemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Przemyslu SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP AMBULANSÓW NA POTRZEBY ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. ambulansów sanitarnych (typu C ) przeznaczonych do wykonywania działalności leczniczej polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych przez Wojewódzką Stacje Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu SP ZOZ . Oferowany ambulans musi spełniać wymogi określone w aktualnej normie PN-EN 1789+A2:2015-01 oraz w aktualnej normie PN EN 1865-1 i PN EN 1865-4 lub normach równoważnych (o ile występują) , oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.).Oferowany ambulans winien posiadać homologację typu WE pojazdu skompletowanego, zgodnie z ramową Dyrektywą 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r. ustanawiająca ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych . Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć: – wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia oraz następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: - wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego - wg wzoru na Załączniku nr 8 do SIWZ. 5)Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach