Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, Popiełuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (34)3664337 , fax. (34)3664337
- Data zamieszczenia: 2018-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
Popiełuszki 4/6
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (34)3664337, fax. (34)3664337
REGON: 150309847 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup akceriów komputerowych na potrzeby MZDIT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup akcesoriów komputerowych na potrzeby MZDiT. Jakiekolwiek nazwy własne użyte w SIWZ są tylko przykładami pożądanej przez Zamawiającego konfiguracji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego i będą kompatybilne z użytkowanym sprzętem w Miejskim Zarządzie Dróg i Transportu w Częstochowie. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. Składając ofertę na produkt równoważny Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę sprzętu (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej, a maksymalnej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy-Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy-Pzp: 1. OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 3. Inne wymagane dokumenty: 1. KLAUZULA INFORMACYJNA - RODO Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 4. 2. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 3. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 4. DRUK OFERTA Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 6. 5. ZAŁĄCZNIK DO DRUKU OFERTA Załącznik do druku oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 7. 6. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Załącznik do druku oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 8. 7. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO PROTOKOŁU Załącznik nr 9. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty). 8. WZÓR UMOWY Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-10-02 - Dostawa drobnego sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-08-06 - Zakup zestawu REBEL WDS100
Dodano: 2021-11-24 - Zakup akcesoriów informatycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2020-11-23 - Dostawa kamer internetowych dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2020-10-02 - Akcesoria komputerowe do urządzeń informatycznych.
Dodano: 2020-07-20 - Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/41/EK
Dodano: 2020-05-28 - ZP-2380-342-37/2019 Zakup i dostawę akcesoriów komputerowych dla KMP/KPP oraz wydziałów KWP w Katowicach
Dodano: 2019-11-15 - „Akcesoria komputerowe do urządzeń informatycznych”
Dodano: 2019-07-26 - Dostawa sprzętu biurowego oraz urządzenia podnośnikowego w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy personelu w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu" - 3 pakiety
Dodano: 2019-06-04