Przetargi.pl
ZP-2380-342-37/2019 Zakup i dostawę akcesoriów komputerowych dla KMP/KPP oraz wydziałów KWP w Katowicach

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-342-37/2019 Zakup i dostawę akcesoriów komputerowych dla KMP/KPP oraz wydziałów KWP w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla KMP/KPP oraz wydziałów KWP w Katowicach. 2. Kod CPV: 30 23 72 00-1 akcesoria komputerowe. 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: a. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym, b. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy, c. załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia d. załącznik nr 3a do SIWZ - minimalne ilości pierwszej dostawy e. załączniku nr 4 do SIWZ - oświadczeniach Wykonawcy, f. załączniku nr 5 do SIWZ - wykazie dostaw, g. załączniku nr 6 do SIWZ - zobowiązaniu innego podmiotu h. załączniku nr 7 do SIWZ - oświadczeniu dotyczącym grupy kapitałowej 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający przewiduje pierwsza dostawę i dostawy sukcesywne z zastrzeżeniem, że pierwsza dostawa może być realizowana w roku 2019. Realizacja zamówienia następować będzie po wysłaniu przez Zamawiającego zamówienia z wyszczególnieniem asortymentu (rodzaj i ilość) wystawionego przez Zamawiającego. 6. Dostawy będą realizowane do Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-13:00 a. pierwsza dostawa w terminie zgodnym z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym liczonym od złożenia zamówienia (maksymalnie do 14 dni od dnia złożenia zamówienia) b. następne dostawy sukcesywnie w terminie określonym w formularzu ofertowym liczonym od dnia złożenia zamówienia wg faktycznych potrzeb (maksymalnie do 14 dni od dnia złożenia zamówienia). 6.1. Wykonawca w ramach dostaw zapewnia wniesienie asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 6.2. Terminy dostaw zamówienia stanowią kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady punktacji zostały uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 6.3. Zamawiający wymaga, aby termin dostawy Wykonawca podał w dniach. Błędne podanie terminu dostawy - w innych jednostkach - np. w godzinach, tygodniach (0,5 tygodnia) Zamawiający przeliczy na dni i zaokrągli w górę. Przyjmując że dzień to 24 godziny (tym samym, gdy Wykonawca wpisze 63 godziny - Zamawiający przyjmie 3 dni; 0,5 tygodnia - Zamawiający przyjmie 4 dni) 6.4. W przypadku braku wskazania terminów realizacji Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin realizacji tj. 14 dni liczony od złożenia zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym. 7. Zamawiający przewiduje zakup akcesoriów komputerowych do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia. 7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych akcesoriów komputerowych wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. Ilość zamawianego asortymentu będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. 7.2. Asortyment dostarczony musi być tego samego producenta i modelu oraz o tych samych parametrach. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowo – ilościowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron na każdy asortyment wyszczególniony w pozycjach załącznika nr 3 do SIWZ – formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia. a. Okresy gwarancji nie mogą być krótsze niż okresy wymagane przez Zamawiającego podane w załączniku nr 3 do SIWZ – formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia, b. W przypadku braku wskazania okresu/ów gwarancji lub wskazania krótszego okresu/ów gwarancji na asortyment wyszczególniony w pozycjach załącznika nr 3 do SIWZ, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował gwarancje minimalne wymagane przez Zamawiającego podane w załączniku nr 3 do SIWZ – formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia, c. W przypadku gdy gwarancja producenta będzie dłuższa od gwarancji wymaganej przez Zamawiającego wskazanej lub wskazanej przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ – formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia, obowiązywać będzie gwarancja producenta. 9. Podane parametry techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia, a w szczególności te opisane załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowią żądane minimum Zamawiającego i Wykonawca może zaoferować akcesoria o lepszych parametrach technicznych. UWAGA: Zamawiający dopuszcza się zmianę asortymentu, w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, zgodnie ze szczegółowymi zapisami określonymi w projekcie umowy. 10. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ producenta, modelu lub numeru katalogowego oferowanych akcesoriów. Podany przez Wykonawcę producent, model lub numer katalogowy będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: „jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)” 11. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Wykazanie równoważności asortymentu (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi przedstawić (udowodnić), że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dowodów – dokumentów do oferty. 12. Zamawiający wymaga, aby akcesoria przedmiotu zamówienia były produkowane jako fabrycznie nowe były wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go, asortyment podlegający ocenie zgodności z certyfikatem CE winien posiadać oznaczenie CE. 13. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 15. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 16. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw według cen jednostkowych podanych w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty brutto obliczona wg Rozdz. X SIWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SIWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy- Opis Przedmiotu Zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 4. Oświadczenie Wykonawcy, o terminie realizacji pierwszej dostawy liczonym od złożenia zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, o terminie realizacji dostaw sukcesywnych liczonym od złożenia zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku podania terminu realizacji pierwszej dostawy i/lub dostaw sukcesywnych będą one realizowane w terminie maksymalnym tj.: 14 dni liczonych od dnia złożenia zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że może zrealizować pierwszą dostawę w 2019 r., złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment będzie dostarczał na zamówienie Zamawiającego do wskazanych pomieszczeń w KWP w Katowicach w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-13:00, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że udzieli gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowo – ilościowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, na asortyment wyszczególniony w pozycjach załącznika nr 3 do SIWZ, złożone w tabeli na formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania okresu/ów gwarancji lub wskazania krótszego okresu/ów gwarancji udziela gwarancji minimalnych na asortyment wyszczególniony w pozycjach załącznika nr 3 do SIWZ, złożone w tabeli na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku gdy gwarancja producenta będzie dłuższa od gwarancji wymaganej przez Zamawiającego lub podanej przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ – formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia obowiązywać będzie gwarancja producenta, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Podanie przez Wykonawcę producenta, modelu lub nr katalogowego oferowanych akcesoriów, złożone na formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Podany model lub nr katalogowy będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: „jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)” 13. Oświadczenie Wykonawcy, że akcesoria przedmiotu zamówienia będą produkowane jako fabrycznie nowe będą wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz będą gatunku I-go, asortyment podlegający ocenie zgodności z certyfikatem CE będzie posiadać oznaczenie CE, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że ponosi ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 4 do SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie 18. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 20. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, oraz oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 21. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 22. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 23. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 24. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 25. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego do oferty dołączy dokumenty potwierdzające równoważność. 26. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 27. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3austawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku - złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np.: konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w Rozdziale IV lit. A pkt. 3. SIWZ. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV lit. A pkt. 1-2 i 4-27 i w Rozdziale IV lit. B pkt 1 SIWZ mogą przedstawić łącznie. 7. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp dla Wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu który udostępnia swoje zasoby Wykonawcy - Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 6 i art. 27 ustawy Pzp uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590). 8. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. W tym celu sprawdzi zakres udostępnienia i w przypadku braku odpowiednich informacji zażąda dokumentów wyszczególnionych w Rozdziale III pkt 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach