Przetargi.pl
ZAKUP 2 SZTUK CIĄGNIKÓW ROLNICZYCH

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP 2 SZTUK CIĄGNIKÓW ROLNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „zakup wraz z dostawą 2 sztuk ciągników rolniczych” dla Powiatu Oleśnickiego – Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: Minimalne parametry techniczne 1. SILNIK Moc silnika minimum 75KM Silnik spełniający normy minimum STAGE III B Ilość cylindrów 3 lub 4 Pojemność silnika minimum 2800 cm3 Silnik chłodzony cieczą 2.UKŁAD NAPĘDOWY Napęd 4x4 Skrzynia biegów zsynchronizowana minimum 12Px12R Blokada tylnego mechanizmu różnicowego Pompa hydrauliczna o wydajności min. 50 l/min 3.UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY Hamulce hydrauliczne Hamulec postojowy niezależny Hamulec przyczepy pneumatyczny 1 i 2 obwodowy Układ kierowniczy hydrostatyczny z regulowaną kierownicą 4.UKŁAD ROBOCZY Możliwość montażu przedniego WOM. Możliwość montażu przedniego TUZ. Tylny WOM 540 obr/min Tylny TUZ kat. 2 min. 2000kg Szybkozłącza hydrauliczne minimum 4 szt (2 pary) Zaczep transportowy do przyczep ze sworzniem 5. KOŁA Ogumienie przód: min. 280 R24 lub 320 R20 Ogumienie tył: min. 400 R30 Felgi regulowane i skręcane. 6. INNE WYMAGANIA Rejestracja ciągnika 2 osoby – fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie Kabina z wentylacją i ogrzewaniem, uchylne szyby boczne, szyberdach. Obciążnik na przód min. 250kg Obciążnik na tylne koła min. 2x100kg (100kg na koło) Ciągnik oznakowany lampa ostrzegawcza (belka) z napisem „SŁUŻBA DROGOWA” Dodatkowe oświetlenie robocze z przodu i z tyłu Lokalizacja punktu serwisowego do 100km od siedziby zamawiającego 24 miesiące gwarancji Zbiornik paliwa - korek zamykany na kluczyk. Radio
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” 2. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) szczegółowy opis techniczny wraz z fotografiami (lub folderami reklamowymi) lub innymi dokumentami oferowanych ciągników potwierdzającymi spełnianie minimalnych parametrów określonych w rozdz. 1 ust. 2 SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu . 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 6) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r., poz. 700 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach