Przetargi.pl
Zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Orneta w roku 2019. Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11130 Orneta, pl. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 421 116 , fax. 552 422 990
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26
    11130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 421 116, fax. 552 422 990
    REGON: 52649800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Orneta w roku 2019. Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Orneta w roku 2019. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej 2) Jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową na dowolną liczbę wybranych przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia. 3) Warunki składania ofert częściowych zostały określone w § 18 IDW Rozdziału I SIWZ 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 3.1 Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki 1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku 1 do ogłoszenia Informacje dotyczące ofert częściowych 3.2 Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej 1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku 1 do ogłoszenia Informacje dotyczące ofert częściowych 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla Części 1. Zadanie 1. i Części 2. Zadanie 2 przedmiotu zamówienia nie określa wymagań w zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Formularz Cenowy sporządzony wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 6)Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych 7)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach