Przetargi.pl
Zainstalowanie pomp ciepła dla budynku administracyjnego przy ul. Grójeckiej 45 w Mszczonowie

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2011-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zainstalowanie pomp ciepła dla budynku administracyjnego przy ul. Grójeckiej 45 w Mszczonowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej instalacji technologii kotłowni w budynku administracyjnym przy ul. Grójeckiej 45 w Mszczonowie o źródło ciepła jakim jest układ pomp ciepła typu solanka/woda.

    2) Energię cieplną dla dolnego źródła stanowić będzie ciepło zmagazynowane w ziemi, pozyskiwane przez układ pionowych sond gruntowych o głębokościach nie przekraczających 100 m. Pozyskane ciepło przetwarzane będzie prze pompę ciepła na czynnik grzewczy (wodę grzewczą) o parametrach użytkowych dla instalacji centralnego ogrzewania budynku.

    3) Projektowana technologia źródła ciepła zakłada współdziałanie instalacji istniejącej kotłowni i instalacji pomp ciepła w trybie automatycznej regulacji pogodowej.

    4) Dokumentacja techniczna zawiera wszystkie niezbędne opracowania określone prawem i stosownymi przepisami oraz jest kompletna pod względem wymagań formalno-prawnych i stanowi podstawę do wykonania i uruchomienia przedmiotowej inwestycji.

    5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarte są w ww. dokumentacji technicznej (zawierającej m.in.: opisy techniczne, przedmiar, schematy, rysunki oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych), która stanowi załącznik do siwz.

    6) Wykonawca przed podpisaniem umowy z zamawiającym przekaże zamawiającemu szczegółowy harmonogram robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

    7) Wykonawca po wykonaniu zamówienia i odbiorze robót bez uwag zorganizuje szkolenie dla 2 osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

    8) Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

    9) Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej.

    10) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.

    11) Wymieniona wyżej dokumentacja techniczna stanowi integralną część siwz, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.

    12) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w projekcie winien potwierdzić zamawiający.

    13) W przypadku gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4000 zł, słownie: cztery tysiące złotych.

    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

    Bank Spółdzielczy Biała Rawska, Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060

    Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

    4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

    6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach