Przetargi.pl
Zainstalowanie na Stacji Wodociągowej systemu biomonitoringu do kontroli jakości wody ujmowanej na ujęciu wody podziemnej (Stargard - Południe).

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Okrzei 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5771274 , fax. 091 5772128
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6 6
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5771274, fax. 091 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zainstalowanie na Stacji Wodociągowej systemu biomonitoringu do kontroli jakości wody ujmowanej na ujęciu wody podziemnej (Stargard - Południe).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zainstalowanie na Stacji Wodociągowej systemu biomonitoringu do kontroli jakości wody ujmowanej na ujęciu wody podziemnej (Stargard - Południe). Układ wczesnego ostrzegania pozwoli wygenerować sygnał alarmowy w razie występowania incydentalnego skażenia wody na terenie komunalnego ujęcia. Metoda, powinna wykorzystywać organizmy żywe (np. małże) jako wskaźniki zanieczyszczenia chemicznego wody podziemnej (np. azotany, pestycydy, metale ciężkie, rozpuszczalniki organiczne, związki ropopochodne). Organizmy żywe muszą reagować szybko i niezawodnie na zmianę w środowisku, a także pozwalać na automatyczne i ciągłe monitorowanie ich zachowań. System on-line musi być bezobsługowy w działaniu, a użytkowanie nie będzie wymagało zatrudnienia wykwalifikowanych osób do korzystania z programu komputerowego. Dane, które będą rejestrowane, muszą być archiwizowane z możliwością wydruku. Sygnał alarmowy powinien być dźwiękowy i optyczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 903130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz inne warunki określone przez zamawiającego w siwz. 2. Potwierdzeniem spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 będzie załączenie do oferty (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do siwz) oświadczeń i dokumentów wymaganych w § 6 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3, 3. Wykaz 2 wykonanych biomonitoringów na ujęciach wody podziemnej, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną